Teeling Small batch
Clynelish 14
Glenfarclas 15yo
Aberlour a'bunadh
doe er je voordeel mee..
Peter87 schreef:Noxa schreef:Wellicht een Bunnahabhain 12y gewoon omdat het moet, en om aan te tonen dat rook/turf wel degelijk lekker kan zijn. Samen met stukje chocola onovertroffen vind ik.
In de bunna 12 zit geen turf hoor.
Noxa schreef:Ja dat turf kun je gerust doorstrepen. Ik doel dan ook meer op de rokerigheid dan de turf.

Peter87 schreef:Streep die rokerigheid ook maar meteen door als je toch bezig bent.
Peter87 schreef:Nee sorry, de bunna 12 heeft totaal geen rook. Niet in de neus, niet in de smaak en niet in de finish.
De bunna 18 heeft wel een paar peated vaten in de mix maar ook daar proef of ruik je absoluut geen rook.

Noxa schreef:Wellicht een discussie voor een ander topic. Maar ik zal de volgende keer dat ik weer een fles Bunna 12 heb eens aandachtig proeven en ruiken. Wellicht heb je gelijk, ik zal het je tzt laten weten.

henri schreef:geen bommen, maar vooral een mooie kennismaking met grotere kans op succes en allemaal zeer betaalbaar
Teeling Small batch
Clynelish 14
Glenfarclas 15yo
Aberlour a'bunadh
doe er je voordeel mee..

totalatool schreef:Ik zou cask strength overslaan. Veel ongeinitieerden schrikken al van 40%, laat staan meer dan 50%.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten