TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Lucs
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Lucs » 22 Feb 2016, 20:39

Bram84 schreef:Mijn mening ;)

Veel te doen om een 15 yo om binnenkort een fles of 2 à 3 te kopen en de meerderheid zal ze naar alle waarschijnlijkheid niet eens openen...
Ik schenk me er nog eentje in....

:Slainte

Same here, bodempje eruit. Straks een nieuwe open. Hopla!
1 x

Mvamelsfort
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mvamelsfort » 22 Feb 2016, 20:42

Veel te doen om een 15 yo om binnenkort een fles of 2 à 3 te kopen en de meerderheid zal ze naar alle waarschijnlijkheid niet eens openen...

Ja en waarschijnlijk gaat die droogte maar 3 jaar duren begreep ik dus erg veel winst gaat er niet gepakt worden lijkt me? Heb er ook nog maar een ingeslagen maar vooral omdat hij nu nog betaalbaar is evenals de octarine want die blijft toch echt een heel eind beter als de Hielan in mijn ogen.
0 x

Lucs
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Lucs » 22 Feb 2016, 20:49

Waar vind je die Octarine dan? :Scratch
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 22 Feb 2016, 21:15

En als je hem wel koopt om te drinken dan was het een top OB voor dat geld.
Met de prijzen van nu zou ik hem niet meer kopen.

Een 1/2 jaar geleden voor 37.50 bij D12. Dat was een top prijs voor een kwalitatieve whisky.
Ben blij dat ik nog 6 flesjes op voorraad heb voor de koude donkere dagen. Denk alleen dat die dagen in 2016 niet meer voorkomen. :D
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 22 Feb 2016, 21:17

krispy schreef:Ik lees/las hier dat de glendronach revival zeldzamer wordt, maar hoeveel flessen zijn er dan van gebotteld?

Dacht vanaf 2009 tot 2015. Dus heeeeeeeel veel.
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 22 Feb 2016, 21:22

Mvamelsfort schreef:

Ja en waarschijnlijk gaat die droogte maar 3 jaar duren begreep ik dus erg veel winst gaat er niet gepakt worden lijkt me? Heb er ook nog maar een ingeslagen maar vooral omdat hij nu nog betaalbaar is evenals de octarine want die blijft toch echt een heel eind beter als de Hielan in mijn
ogen.

Persoonlijk denk ik dat hij de eerste jaren niet terugkomt.
NAS is de trend. Daarbij de flessen die je koopt die gebotteld zijn in 2015 zijn in werkelijkheid 19 jaar of ouder.

Dit zal in de toekomst, als hij terug komt, niet zo zijn.

Dit is ook een whisky om te drinken, zal nooit een beleggings whisky worden. Daar zijn er veel teveel van.
Je kan hem beter drinken dan verkopen en een tientje extra opstrijken.
1 x

Lucs
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Lucs » 22 Feb 2016, 21:39

mer1973 schreef:Je kan hem beter drinken dan verkopen en een tientje extra opstrijken.

Hangt er vanaf hoeveel je er hebt liggen :gnif
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 22 Feb 2016, 22:22

Lucs schreef:
mer1973 schreef:Je kan hem beter drinken dan verkopen en een tientje extra opstrijken.

Hangt er vanaf hoeveel je er hebt liggen :gnif

Die 60 euro extra drink ik liever op. ;)
2 x

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 22 Feb 2016, 22:24

Inderdaad, want voor 60€ terug eentje kopen.... :P
Dan liever 6 :lekker
Maar goed, mijn excuses voor de :offtopic

Wat is er nog allemaal in de aanbieding? :bigsmile
1 x

Jorikm
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jorikm » 23 Feb 2016, 09:57

Lucs schreef:Waar vind je die Octarine dan? :Scratch

Ik ben ook wel benieuwd waar deze te vinden zijn.
Aan welke prijs moet ik denken tegenwoordig?
Rond de 50 euro of meer 80 euro?
0 x

bkoster
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor bkoster » 23 Feb 2016, 12:50

mer1973 schreef:
bkoster schreef:Ik heb nog twee flesjes revival dicht staan. Ik hoop op de Allardice voor de donderdagdeal :violin

De Allardice kan je nog iedere dag kopen, de Revival wordt helaas steeds zeldzamer voor een normale prijs.

Ik zou zeggen, maak ons wild met de laatste revival flessen.

Yes ik had het gemerkt, vandaar dat ik nog wat extra had ingeslagen. Heb de eerste fles geleegd en bewaar de overige twee voor de toekomst :)
Ik schat de kans niet hoog in dat ze hem in de aanbieding gooien, nu kunnen ze nog flinke winst maken. Mocht het wel gebeuren pik ik mooi nog een flesje mee. Tegen een Allardice zeg ik ook geen nee :HitHead We zullen zien!
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 23 Feb 2016, 13:34

bkoster schreef:
mer1973 schreef:
bkoster schreef:Ik heb nog twee flesjes revival dicht staan. Ik hoop op de Allardice voor de donderdagdeal :violin

De Allardice kan je nog iedere dag kopen, de Revival wordt helaas steeds zeldzamer voor een normale prijs.

Yes ik had het gemerkt, vandaar dat ik nog wat extra had ingeslagen. Heb de eerste fles geleegd en bewaar de overige twee voor de toekomst :)
Ik schat de kans niet hoog in dat ze hem in de aanbieding gooien, nu kunnen ze nog flinke winst maken. Mocht het wel gebeuren pik ik mooi nog een flesje mee. Tegen een Allardice zeg ik ook geen nee :HitHead We zullen zien!

Revival wordt inderdaad geen donderdagdeal. Die kans is echt klein. Denk dat D12 er ook niet meer veel heeft.
1 x

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 25 Feb 2016, 06:46

Bij onze GlenDronach Week hoort natuurlijk een DonderdagDeal van GlenDronach! En niet zomaar een Highlander;...
De nieuwe GlenDronach Cask Strength 55,3% Batch 5, gereleased op 10 november'15 op vatsterkte, alleen vandaag voor een nóg sterkere prijs!

Deze whisky is gerijpt op een combinatie van de beste Spaanse Pedro Ximenez en Oloroso Sherry vaten waardoor de rijke amberachtige gouden kleur ontstaat. Een échte GlenDronach must have voor de liefhebbers en tevens gouden medaille winnaar bij de World Whisky Awards 2016*. [categorie "Highland No Age Statement"]

Afbeelding

DEZE D12 DONDERDAGDEAL IS ALLEEN GELDIG 25-02-2016.
PRIJS IS OP BASIS VAN DE NEDERLANDSE ACCIJNS EN BTW.
1 x
Afbeelding

bkoster
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor bkoster » 25 Feb 2016, 11:18

DrankDozijn schreef:Bij onze GlenDronach Week hoort natuurlijk een DonderdagDeal van GlenDronach! En niet zomaar een Highlander;...
De nieuwe GlenDronach Cask Strength 55,3% Batch 5, gereleased op 10 november'15 op vatsterkte, alleen vandaag voor een nóg sterkere prijs!

Deze whisky is gerijpt op een combinatie van de beste Spaanse Pedro Ximenez en Oloroso Sherry vaten waardoor de rijke amberachtige gouden kleur ontstaat. Een échte GlenDronach must have voor de liefhebbers en tevens gouden medaille winnaar bij de World Whisky Awards 2016*. [categorie "Highland No Age Statement"]

DEZE D12 DONDERDAGDEAL IS ALLEEN GELDIG 25-02-2016.
PRIJS IS OP BASIS VAN DE NEDERLANDSE ACCIJNS EN BTW.

Die neem ik mee met een fles Monkey Shoulder :)
1 x

Mvamelsfort
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mvamelsfort » 25 Feb 2016, 12:06

mer1973 schreef:
bkoster schreef:
mer1973 schreef:

Revival wordt inderdaad geen donderdagdeal. Die kans is echt klein. Denk dat D12 er ook niet meer veel heeft.

Ik denk dat ze er stiekem nog wel een aantal hebben maar dat die over een jaar pas in de verkoop gaan.. :oops:
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”