gerritbakker57 schreef:Ach, ik ben 1 maart jarig dus wie weet wat de nieuwe maand brengt
De uitnodiging krijgen we per PB.

gerritbakker57 schreef:Ach, ik ben 1 maart jarig dus wie weet wat de nieuwe maand brengt
Thedge schreef:gerritbakker57 schreef:Ach, ik ben 1 maart jarig dus wie weet wat de nieuwe maand brengt
Misschien kunnen we af gaan spreken, als je jarig bent krijg je van elk forum een fles cadeau!
GerardLenting schreef:Vandaag dankzij de wilde whisky dagen 2 flessen toegevoegd aan me verzameling de Glenlivet founders reserve en de Glenlivet 15 year French oak.
Mel schreef:Het is mn of mijn verzameling....niet me verzameling. Sorry...ik kon het niet laten.
Thedge schreef:gerritbakker57 schreef:Ach, ik ben 1 maart jarig dus wie weet wat de nieuwe maand brengt
Misschien kunnen we af gaan spreken, als je jarig bent krijg je van elk forum een fles cadeau!
gerritbakker57 schreef:De nieuwe botteling van Gleann Mor is weer uit, gelijk maar 3 besteld, de laatste bottelingen waren stuk voor stuk een feestjehttp://gmwhiskyco.com/collections/a-rar ... d-12-years
En met de huidige stand van het pond ook nog een beetje betaalbaar
Toontje schreef:Mel schreef:Het is mn of mijn verzameling....niet me verzameling. Sorry...ik kon het niet laten.
M'n.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Olivier en 23 gasten