favoriete Series, Films & Whisky
Re: favoriete Series, Films & Whisky
Fear and Loathing in Las Vegas! heerlijke film met een lekkere dram d'rbij!
0 x
Continuum en The Original ben ik mee gestopt, werd wel langdradig.
Volgende week Mr. Robot maar eens bekijken dan.
Volgende week Mr. Robot maar eens bekijken dan.
0 x
Vandaag deel 2 van Gomorra (serie) gezien!
Niks geen romantische maffia film over the rich and famous, maar een realistische kijk op een serieus iets in Italië.
Niks geen romantische maffia film over the rich and famous, maar een realistische kijk op een serieus iets in Italië.
1 x
Ik ben een beetje aan Gotham begonnen na er goede verhalen over gehoord te hebben.
Man man man. Als ik Will Smith was was ik Chris Brown op Jada Pinket Smith gegaan. Wat een slecht acteerwerk.
Voor de rest valt de serie me ook zwaar tegen.
Dan kijk ik liever de Marvel series.
Agents of S.H.I.E.L.D en Agent Carter zijn al veel beter.
Om maar niet te spreken over Jessica Jones en het supergoede Daredevil.
Man man man. Als ik Will Smith was was ik Chris Brown op Jada Pinket Smith gegaan. Wat een slecht acteerwerk.
Voor de rest valt de serie me ook zwaar tegen.
Dan kijk ik liever de Marvel series.
Agents of S.H.I.E.L.D en Agent Carter zijn al veel beter.
Om maar niet te spreken over Jessica Jones en het supergoede Daredevil.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Ben ik Chuck even aan het afkijken, zat daar wat achter en ben dan maar gewoon overnieuw begonnen.
Net 3rd Rock From The Sun en Warehouse 13 afgekeken.
Heb het hier al zien passeren en zoals ik een tijdje terug eigenlijk al gezegd had, top 10 series:
1. Mr Robot
..
9. Mr Robot
10. de rest.
Heb ik al wat van gezien, maar moet ik nog afkijken: Jessica Jones (obviously, Krysten Ritterrrrr), The Man in the High Castle, Agents of Shield, The Flash (wel weer bijgebeend), Arrow, 2 broke Girls, Agent Carter.
Er staan er ook nog anderen te wachten Gotham, Legends of Tomorrow, Supergirl, Limitless, Lucifer, The Magicians, Expanse, Colony, Constantine, Blind Spot, Stitched, Blacklist, ...
Piew...
Net 3rd Rock From The Sun en Warehouse 13 afgekeken.
Heb het hier al zien passeren en zoals ik een tijdje terug eigenlijk al gezegd had, top 10 series:
1. Mr Robot
..
9. Mr Robot
10. de rest.
Heb ik al wat van gezien, maar moet ik nog afkijken: Jessica Jones (obviously, Krysten Ritterrrrr), The Man in the High Castle, Agents of Shield, The Flash (wel weer bijgebeend), Arrow, 2 broke Girls, Agent Carter.
Er staan er ook nog anderen te wachten Gotham, Legends of Tomorrow, Supergirl, Limitless, Lucifer, The Magicians, Expanse, Colony, Constantine, Blind Spot, Stitched, Blacklist, ...
Piew...
0 x
Peter87 schreef:Zo! Homeland seizoen 4 kicked it up a notch zeg![]()
Geen spoilers aubik moet nog een paar afleveringen.
Was even gestopt met kijken, ben nu bij afl 9.. maar inderdaad

1 x
Iemand heeft nu seizoen 5 voor me gevonden dus daar moet ik nog aan beginnen.
Maar 4 vond ik top!
Maar 4 vond ik top!
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Iemand heeft nu seizoen 5 voor me gevonden dus daar moet ik nog aan beginnen.
Maar 4 vond ik top!
Seizoen 5 is keigoed.
1 x
Gisteren begonnen aan het origineel van The Bridge (Broen/Bron). De eerste twee delen wisten iig te boeien...
0 x
Rien68 schreef:Gisteren begonnen aan het origineel van The Bridge (Broen/Bron). De eerste twee delen wisten iig te boeien...
Ook keigoed, vind ik. Idem voor andere Scandinavische series als The Killing en Borgen.
0 x
Nickolaas schreef:Rien68 schreef:Gisteren begonnen aan het origineel van The Bridge (Broen/Bron). De eerste twee delen wisten iig te boeien...
Ook keigoed, vind ik. Idem voor andere Scandinavische series als The Killing en Borgen.
Genoteerd

1 x
Ik ben dit weekend naar deadpool geweest in onze nieuwe bios in Alkmaar. Heerlijke film. Dik de moeite waard als je een beetje een gevoel voor humor hebt en je een beetje wegwijs bent in de superheldenfilms van de laatste jaren. En dan vooral de x-men franchise.
0 x
Whiskydudes
- squaadgras
- Forum goeroe

Peter87 schreef:Ik ben dit weekend naar deadpool geweest in onze nieuwe bios in Alkmaar. Heerlijke film. Dik de moeite waard als je een beetje een gevoel voor humor hebt en je een beetje wegwijs bent in de superheldenfilms van de laatste jaren. En dan vooral de x-men franchise.
Ik was -ben- totaal klaar met al die superhero-movies van de laatste jaren maar BAM! Deadpool was heerlijk, geniale film -lekker tegendraads-. En grappig. Eindelijk!
0 x
2 ∞ & →
En R rated ook. Dat was ook een verademing.
Niet dat ik klaar was met superhelden films.
Marvel is na Star Wars mijn favoriete franchise.
Ik kijk ook erg uit naar X-Men Apocolypse en cap am Civel War.
En van DC kijk ik uit naar Suïcide Squad. Batman vs Superman lijkt me een dikke tegenvaller te worden.
Maar deadpool was heerlijk. 132.000.000 eerste weekend en totaal nu 235 miljoen in de USA en 491.000.000 wereldwijd en dat op een budget van 58.000.000.
Niet dat ik klaar was met superhelden films.
Marvel is na Star Wars mijn favoriete franchise.
Ik kijk ook erg uit naar X-Men Apocolypse en cap am Civel War.
En van DC kijk ik uit naar Suïcide Squad. Batman vs Superman lijkt me een dikke tegenvaller te worden.
Maar deadpool was heerlijk. 132.000.000 eerste weekend en totaal nu 235 miljoen in de USA en 491.000.000 wereldwijd en dat op een budget van 58.000.000.
0 x
Whiskydudes
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”