.Oh en over D12, als iemand 250,- voor een spirit of freedom overheeft, ik kom 'm persoonlijk brengen

.

D. T. schreef:Nog wat Japanse tips ...
Fujikai 10 heb ik vrijdag nog gezien in Brussel (La Tête d'Or, vlakbij de Grote Markt), ze hadden nog 3 flesjes (nu nog 2?) voor 55 Euro.
Op D12 goedkoper nu: 49,95 Euro ... eerlijk is eerlijk hé.
En de Mobile Liquor Store in Gent had onlangs nog Hibiki 12 voor 85 Euro, stond 63 Euro geprijsd maar dat bleek een "misverstand". Ja jongens ...
Ze hadden ook nog wel een paar flessen Hakushu 12 (D12 99,95 Euro) en Yamazaki 12 (D12, 125 Euro), beide voor +/- 65 Euro, drietal weken geleden ...
En bij Neyt in Waarschoot vond ik een 3tal weken geleden nog Nikka Yoichi 10 voor 56 Euro (D12, 110 Euro). Er stonden toen nog een 3tal flessen van ...
D12 is soms de goedkoopste ... maar niet altijd hé ...
Je huiswerk doen blijft belangrijk!
Cheers, D.
PS Wie nog Nikka Miyagikyo 10, 12 of 15 weet staan tegen redelijke prijzen, kom op met die tips!

markymark schreef:Sedert drankdozijn zijn prijzen voor belgische whisky's heeft aangepast aan de belgische accijnsregeling is het voor de "goedkopere" flessen niet meer de moeite

brechtvds schreef:markymark schreef:Sedert drankdozijn zijn prijzen voor belgische whisky's heeft aangepast aan de belgische accijnsregeling is het voor de "goedkopere" flessen niet meer de moeite
voor de dure flessen ook niet hoor glenfarclas 40 1000€![]()
en geef eerlijk toe de accijns verhoging is 2.88euro voor elke fles met 40% of 40%+ abv
waarom rekenen ze dan 6 euro bij elke fles ? en dan nog eens de 5.95 euro verzend kosten ja dat is een duurgrapje voor ons mij zal je daar nooit meer zien bestellen
Oogadal schreef:brechtvds schreef:markymark schreef:Sedert drankdozijn zijn prijzen voor belgische whisky's heeft aangepast aan de belgische accijnsregeling is het voor de "goedkopere" flessen niet meer de moeite
voor de dure flessen ook niet hoor glenfarclas 40 1000€![]()
en geef eerlijk toe de accijns verhoging is 2.88euro voor elke fles met 40% of 40%+ abv
waarom rekenen ze dan 6 euro bij elke fles ? en dan nog eens de 5.95 euro verzend kosten ja dat is een duurgrapje voor ons mij zal je daar nooit meer zien bestellen
Je weet de weg toch![]()
Maar de accijnsverhoging gebruiken om nog even 3 euro extra te pikken is natuurlijk schandalig. Heb je dat gemeld bij ze?

Oogadal schreef:Kan ook een software foutje zijn? Kan me niet voorstellen dat ze onze Belgische vrienden een extra poot uit willen trekken. Dat riekt naar discriminatie indien het opzettelijk gebeurt... Ik zou Rachel even een PB sturen, krijg je zeker antwoord op.

brechtvds schreef:Oogadal schreef:Kan ook een software foutje zijn? Kan me niet voorstellen dat ze onze Belgische vrienden een extra poot uit willen trekken. Dat riekt naar discriminatie indien het opzettelijk gebeurt... Ik zou Rachel even een PB sturen, krijg je zeker antwoord op.
mailtje verstuurt, nu wachten op antwoord
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten