Piet schreef:De Talisker 25yo is nog even afwachten want dat schijnt hard te lopen qua reserveringen.
Ah, is dit de volgende in de reeks die afgeprijsd wordt? Een heerlijke whisky is het.
Piet schreef:De Talisker 25yo is nog even afwachten want dat schijnt hard te lopen qua reserveringen.

p_froes schreef:...Ah, is dit de volgende in de reeks die afgeprijsd wordt? Een heerlijke whisky is het.
Piet schreef:p_froes schreef:...Ah, is dit de volgende in de reeks die afgeprijsd wordt? Een heerlijke whisky is het.
Pano, als je op de Talisker 25yo doelde dan is het antwoord ja. Die is te reserveren. Staat in de laatste whiskysite nieuwsbrief.
I_SPEY schreef:Logisch, voor die prijs!
In de whisky-wereld afwachten, betekent in de meeste gevallen miskleunen
Piet schreef:Het blijft angstaanjagend stil. .. hmm ik heb geen duimendraaiende smiley, maar deze is denk ik ook geschikt
Piet schreef:Piet schreef:Het blijft angstaanjagend stil. .. hmm ik heb geen duimendraaiende smiley, maar deze is denk ik ook geschikt
Maar ja, het is natuurlijk ook allemaal "liefdewerk oud papier".
En ja de Bunnahabhain 8yo 2001/2010 (54%, TWA LL, Oloroso, 180 Bts.) clubboteling van 't Woest Genoegen komt eraan![]()
Zie Pressure Cooker Award 2010, Malt Maniacs Awards 2010
GJR schreef:Mijn slijter de opdracht gegeven om te kijken of hij nog aan een Glenfiddich Snow Phoenix kan komen.

ea teasse schreef:Ik ben momenteel geïnteresseerd in de Ardbeg Uigeadail.
Naar verluidt heeft hij redelijk wat Sherry tonen.