TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 04 Feb 2016, 13:50

Opeth83 schreef:Passie voor Whisky had de Imperial 1995vW van 73 voor 63 euro, terwijl ik vrijdag er 2 van had gekocht voor 73 euro...Maandag kwam hij in de aanbieding en stond gelijk op uitverkocht, beetje rare manier maar goed.

Bedankt voor de tip over de uitverkochte whisky :lol:
0 x
Afbeelding | Afbeelding

BlackmetalRobin
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor BlackmetalRobin » 04 Feb 2016, 16:21

Opeth83 schreef:Passie voor Whisky had de Imperial 1995vW van 73 voor 63 euro, terwijl ik vrijdag er 2 van had gekocht voor 73 euro...Maandag kwam hij in de aanbieding en stond gelijk op uitverkocht, beetje rare manier maar goed.

Ik heb er wel 2 kunnen bemachtigen voor de aanbiedingsprijs, en daarna stond er nog niet bij dat hij uitverkocht was.
0 x

Sientje1975
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Sientje1975 » 04 Feb 2016, 16:50

Misschien moeten we nieuw topic maken voor alle zeurpieten:

Let op! Niet meer in de aanbieding...... :lekker
2 x

Opeth83
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Opeth83 » 04 Feb 2016, 19:21

BlackmetalRobin schreef:

Ik heb er wel 2 kunnen bemachtigen voor de aanbiedingsprijs, en daarna stond er nog niet bij dat hij uitverkocht was.

:Cry , gevalletje dag te vroeg besteld dan. Ik had ze op zaterdag besteld en maandag waren ze in de aanbieding.
0 x

Dyson81
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Dyson81 » 04 Feb 2016, 22:05

Misschien overbodig maar voor de zekerheid meld ik het.

Crazywhiskyweeks bij http://www.whisky-on-line.com/

Op alle whisky 12% korting.

Wat me opviel in vergelijking tot de whiskyprijzen van dezelfde aanbieder op Wb, dat de basisprijzen eerst omhoog zijn gezet en vervolgens 12% korting, uiteindelijk wel goedkoper maar geen 12% :nono
0 x

Jurgen Swerts
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Jurgen Swerts » 04 Feb 2016, 22:30

Beste,

De prijzen zijn niet omhoog gezet. De vaste prijs, de prijs die doorstreept is, is hetzelfde gebleven, de kortingen zijn enkel toegenomen. Flessen die bv gisteren aan 2%, 5 % of 10% stonden staan nu allemaal aan 12%.

Vandaar dat men de flessen in whiskybase zal terugvinden aan prijzen met de vroegere kortingen van 2 tot 10%.

Wij geven bijna steeds korting op de basisprijs (doorstreepte prijs) enkel niet altijd 12%,....... :hoera

We spelen het spel eerlijk,.....

Groeten,
Jurgen Swerts
8 x

Dyson81
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Dyson81 » 04 Feb 2016, 23:17

Klinkt pausibel
Heeft in ieder geval aandacht gehad (free advertising) ;)
0 x

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 04 Feb 2016, 23:46

Jurgen Swerts schreef:Beste,

De prijzen zijn niet omhoog gezet. De vaste prijs, de prijs die doorstreept is, is hetzelfde gebleven, de kortingen zijn enkel toegenomen. Flessen die bv gisteren aan 2%, 5 % of 10% stonden staan nu allemaal aan 12%.

Vandaar dat men de flessen in whiskybase zal terugvinden aan prijzen met de vroegere kortingen van 2 tot 10%.

Wij geven bijna steeds korting op de basisprijs (doorstreepte prijs) enkel niet altijd 12%,....... :hoera

Groeten,
Jurgen Swerts

Er zijn wel degelijk prijzen (zeer recent) omhoog gezet. Ik kan de foto's hier posten om het te bewijzen.
2 x

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 04 Feb 2016, 23:49

Geen woorden, maar daden :lekker
2 x

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 05 Feb 2016, 00:05

Bram84 schreef:Geen woorden, maar daden :lekker

Ik heb m'n foto's gecheckt en ik was iets te snel in mijn oordeel. Wat hij stelt klopt. De doorgestreepte 'standaardprijzen' zijn niet gewijzigd. Standaard wordt dus korting gegeven, wat dan in mijn ogen geen korting meer is. De 12% nu is tov de standaardkorting dus misschien maar 2% in veel gevallen. Dat is wel gewoon misleidend. Anders kan ik het niet noemen.

Sorry voor de verwarring.

Edit: dat de korting dus max 2% is, dat kan ik dus weer wel bewijzen :lekker
0 x

ovanpuyvelde
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor ovanpuyvelde » 05 Feb 2016, 00:12

Jurgen Swerts schreef:Beste,

Groeten,
Jurgen Swerts

Topactie Jurgen. Jullie (zeer ruime) aanbod en meer dan correcte prijzen zijn de reden dat ik al een half jaar niks meer heb besteld bij bijboorbeeld DrankDozijn. Dan geef je al eens 12% korting op het ganse gamma en dan zijn sommigen nog niet tevreden. Ik alleszins wel en heb er ook onmiddellijk gebruik van gemaakt. Merci! :duimop
1 x
Afbeelding

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 05 Feb 2016, 00:22

ovanpuyvelde schreef:Topactie Jurgen. Jullie (zeer ruime) aanbod en meer dan correcte prijzen zijn de reden dat ik al een half jaar niks meer heb besteld bij bijboorbeeld DrankDozijn. Dan geef je al eens 12% korting op het ganse gamma en dan zijn sommigen nog niet tevreden. Ik alleszins wel en heb er ook onmiddellijk gebruik van gemaakt. Merci! :duimop

Je vult voor me in ;) . Ik vind dit een van de beste webshops en bestel hier graag. Maar de actie vind ik gewoon misleidend (die 12% is dus juist geen 12%). Verder ben ik zeer tevreden :bigsmile .
2 x

Jurgen Swerts
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Jurgen Swerts » 05 Feb 2016, 08:36

De basisprijs die u betaald en die bij ons is doorgestreept is de normale winkelprijs, aankoopprijs + accijns en dit maal 1.55. Dit staat ook onderaan beschreven.

Aangezien we een webwinkel zijn en een andere kostenstructuur hebben tov de gewone winkels kunnen we op deze standaardprijzen kortingen geven, iets wat we normaal ook doen. Hoe drankdozijn aan dergelijke prijzen soms kan verkopen begrijpen wij en vele mensen niet. Ze verkopen soms goedkoper dan wij het als handelaar zelf kunnen aankopen (ook in grote hoeveelheden). Het gaat echter vaak enkel om officiële bottelingen.

Hetgeen ons in België momenteel de nek omdoet is onze hoge accijns (bv. 12.57 € op een fles van 60° 0.7L) en daarbij nog eens BTW van 21%. We moeten dus werken met kortingen op de normale winkelprijzen willen we zowieso iets verkopen via het internet.

Daarnaast kunnen we meegeven dat u bij ons een vaste verzendprijs betaald voor 1 of 100 flessen. De extra kosten die bij het verzenden van meerdere flessen komen kijken nemen we op ons. Vaak splitsen we zendingen zelf op om breuk te vermijden en om te zorgen dat de kost voor het verzekeren van uw zendingen binnen de perken blijven. Zo zullen we een aankoop van bv 10 flessen splitsen in twee zendingen en betalen wij dus ook tweemaal verzendkosten terwijl u als klant maar éénmaal de verzendkosten betaald.

En ja, met bovenstaande uitleg kunnen jullie nu uitrekenen wat een handelaar normaal zou verdienen op de verkoop van whisky, wat uiteindelijk niet veel is, gelet op de investering in plaats, stock en personeel. Reken daarbij het onderhoud van websites, het nemen van foto's en corrigeren ervan, de verpakking voor het verzenden, het rechtzetten van foutjes gemaakt door het personeel en koerierdiensten en jullie kennen het eindresultaat.

Dit alles is geen geheim voor de Belgen, want zij kunnen op balanscentrale.be de cijfers van iedereen met een BTW nummer in België terugvinden! :belgie-vlag
5 x

semtex
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor semtex » 05 Feb 2016, 09:07

Carnaval do Brasillllllllll !!!!!

Het is mijn missie om wat van die Latijnse warmte en dat sambagevoel naar de Lage Landen te brengen. Daarom, omdat het carnaval is, van 5 tot 10 february speciale kortingen en acties op http://www.cachacashop.be

1. Op ALLE flessen 7% korting (op het nettobedrag van de flessen, niet op de verzending)
2. Koop twee flessen Sapucaia Reserva da Familia 10 yo en krijg 1 fles Sapucaia Florida Cristal GRATIS
3. Koop één fles Sapucaia Real 18 yo en krijg 1 fles Sapucaia Velha 5 yo GRATIS

Let op: de korting staat niet op uw afrekening op de webshop, maar wordt door ons manueel ingevoerd. U bestelt via de webshop, betaalt nog niet, en krijgt van ons een aangepaste factuur per kerende mail die U per overschrijving kan voldoen.

Curtir Carnaval = Curtir a nossa cachaça !
1 x

Lucs
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Lucs » 05 Feb 2016, 11:34

semtex schreef:Carnaval do Brasillllllllll !!!!!

Het is mijn missie om wat van die Latijnse warmte en dat sambagevoel naar de Lage Landen te brengen. Daarom, omdat het carnaval is, van 5 tot 10 february speciale kortingen en acties op http://www.cachacashop.be

1. Op ALLE flessen 7% korting (op het nettobedrag van de flessen, niet op de verzending)
2. Koop twee flessen Sapucaia Reserva da Familia 10 yo en krijg 1 fles Sapucaia Florida Cristal GRATIS
3. Koop één fles Sapucaia Real 18 yo en krijg 1 fles Sapucaia Velha 5 yo GRATIS

Let op: de korting staat niet op uw afrekening op de webshop, maar wordt door ons manueel ingevoerd. U bestelt via de webshop, betaalt nog niet, en krijgt van ons een aangepaste factuur per kerende mail die U per overschrijving kan voldoen.

Curtir Carnaval = Curtir a nossa cachaça !

Briefly unavailable for scheduled maintenance. Check back in a minute.

Niet t beste moment voor onderhoud zou ik zeggen ;-)
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”