Rien68 schreef:Zojuist de betaling gedaan voor de eerste fles uit mijn geboortejaar...
Het is de Bunnahabhain 1968 The Family Silver
Heel mooi, maar ongetwijfeld een stuk duurder dan je voorziene budget.

Rien68 schreef:Zojuist de betaling gedaan voor de eerste fles uit mijn geboortejaar...

Thedge schreef:Ik ga er voorlopig alleen nog ff enorm naar kijken, sorry haha

johan brugge schreef:Rien68 schreef:Zojuist de betaling gedaan voor de eerste fles uit mijn geboortejaar...
Heel mooi, maar ongetwijfeld een stuk duurder dan je voorziene budget.

RvdB schreef:Paar mooie sherry whiskies;
Glenlivet 1998 16yo vW cask 128810 (kon ik voor EUR47 niet laten staan..!)
Longmorn 1996 17yo SV cask 72322

squaadgras schreef:Woooooe, leuke flesjes. Stond zeker niet nog zo'n Livetje naast?
Oogadal schreef:Je familie/vrienden snappen het beter als die van mij: een Glen Talloch en een Tahmdu 10 vielen mij ten deel, ook nog met de boodschap 'jij bent de whiskyliefhebber in de familie, dus alsjeblieft, een mooi flesje voor je![]()
Terwijl ik elk jaar weer zeg : geen whisky als cadeau!!!! Met de uitleg, ik rook geen sigaren, dus ik waag me er ook niet aan om lukraak een doos sigaren te kopen voor een sigaren liefhebber.

jeremie schreef:En een wensenlijstje kan wonderen doen ...

Oogadal schreef:Je familie/vrienden snappen het beter als die van mij: een Glen Talloch en een Tahmdu 10 vielen mij ten deel, ook nog met de boodschap 'jij bent de whiskyliefhebber in de familie, dus alsjeblieft, een mooi flesje voor je![]()
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten