Bij deze dan alsnog:
Naam is André, geboren in '73, kom uit Breda.
Werd op mijn 40e door een zwager getrakteerd op een fles whisky (Johnny Walker Black Label). Tot die tijd beperkte ik me voornamelijk tot bier (in het bijzonder Duits bier, heb daar zelfs nog enige tijd een webwinkel mee gerund).
Aanvankelijk sprak de whisky me nog niet direct aan, maar ik gaf het een kans en na een paar glaasjes begon ik het eigenlijk toch wel erg te waarderen. Al gauw werd ik nieuwsgierig naar meer en inmiddels ben ik aardig bevangen door de whisky-liefhebberij, met grote voorkeur voor de Schotse single malts.
Naast de liefde voor whisky is daar ondertussen ook de liefde voor Schotland zelf bij gekomen, hopelijk kunnen we in april wéér gaan.
Overigens vind ik het hartstikke mooi om te lezen hoe gepassioneerd hier over whisky gesproken wordt op het forum, hoe ontzettend veel kennis en ervaring er is en ook de bereidheid om deze met anderen te delen (o.a. ook via het aanbieden van samples). Op deze manier heb ik in korte tijd alweer heel veel geleerd over de whisky en brede zin, en hoop nog heel veel meer te leren.

altijd gezellig!