Wolf2112 schreef:Gisteren de OP 17 gekocht en geproefd.
Wow. Echt een mooie whisky.
Alles erop en eraan en past helemaal binnen mijn smaakprofiel.
yup gisteren is die leeg gegaan bij mij
toch maar een nieuwe halen
Wolf2112 schreef:Gisteren de OP 17 gekocht en geproefd.
Wow. Echt een mooie whisky.
Alles erop en eraan en past helemaal binnen mijn smaakprofiel.
toch maar een nieuwe halen

DiXi schreef:Volgensmij heeft Ralfie de 17 benoemd tot 'whisky van het jaar'
Ik was de eerste die het hier bekend maakte (spoiler, toen nog Michaël schreef:DiXi schreef:Volgensmij heeft Ralfie de 17 benoemd tot 'whisky van het jaar'
Welkom uit je winterslaap![]()
Grappig bedoeld, héIk was de eerste die het hier bekend maakte (spoiler, toen nog
)

Michaël schreef:DiXi schreef:Volgensmij heeft Ralfie de 17 benoemd tot 'whisky van het jaar'
Grappig bedoeld, héIk was de eerste die het hier bekend maakte (spoiler, toen nog
)
Nino schreef:Michaël schreef:DiXi schreef:Volgensmij heeft Ralfie de 17 benoemd tot 'whisky van het jaar'
)
Was jij wel verified first?

Nino schreef:Michaël schreef:
?

nigel_tufnel schreef:Nino schreef:Michaël schreef:
?
Precies toch niet heel bekend met Ralfy...
Michaël schreef:Tot en met 6 maart €7,50 korting op je totaalbedrag (vanaf €25) bij Drankgigant via de couponcode 'drankgigant'. Ik heb dan ook daarnet mijn eerste fles Old Pulteney besteld. Was van plan direct de 17 aan te schaffen, maar ga toch maar eerst met de 12 beginnen om te ervaren of het mijn stijl is...
GlenPiWi schreef:Michaël schreef:Tot en met 6 maart €7,50 korting op je totaalbedrag (vanaf €25) bij Drankgigant via de couponcode 'drankgigant'. Ik heb dan ook daarnet mijn eerste fles Old Pulteney besteld. Was van plan direct de 17 aan te schaffen, maar ga toch maar eerst met de 12 beginnen om te ervaren of het mijn stijl is...
Aaai. That was a mistake!
Je had beter direct voor de 17 gegaan. De 12 is alleen met bourbonvaten en vind ik niet lekker. De 17 is een mix sherry/bourbon en is zalig!
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 11 gasten