daytona955 schreef:een sample x van Bram84..... is lekker
Al een idee?
daytona955 schreef:een sample x van Bram84..... is lekker

Bram84 schreef:daytona955 schreef:een sample x van Bram84..... is lekker
Al een idee?

Wow... Mag ik volgende keer ook komen?Skiddilly schreef:Gisteren met 5 vrienden een proeverij gedaan met de onderstaande whisky's:
Bunnahabhain XVIII
Bladnoch 1990
Hazelburn Rundlets & Kilderkins
Longrow Rundlets & Kilderkins
Littlemill 1990 HB
North British 2000 MoS
Samples maanden gelden via Kay verkregen. Erg leuke avond gehad![]()
Geen van alle whisky zijn tegengevallen maar aangezien ik zelf de HB '89 van littlemill heb staan had ik van de HB '90 iets meer gehoopt. De North British kwam uit eigen kast en is zeer goed in de smaak gevallen, mooi overeind gebleven zelf na de Littlemill.
daytona955 schreef:Bram84 schreef:daytona955 schreef:een sample x van Bram84..... is lekker
Al een idee?
Even gekeken in je whiskybase open flessen, denk geen GD maar de Tamdhu vW, leek me nog een vrij jonge whisky?
( begint met een P, en eindigt met ach )ovanpuyvelde schreef:Wow... Mag ik volgende keer ook komen?Skiddilly schreef:Gisteren met 5 vrienden een proeverij gedaan met de onderstaande whisky's:
Bunnahabhain XVIII
Bladnoch 1990
Hazelburn Rundlets & Kilderkins
Longrow Rundlets & Kilderkins
Littlemill 1990 HB
North British 2000 MoS
Samples maanden gelden via Kay verkregen. Erg leuke avond gehad![]()
Geen van alle whisky zijn tegengevallen maar aangezien ik zelf de HB '89 van littlemill heb staan had ik van de HB '90 iets meer gehoopt. De North British kwam uit eigen kast en is zeer goed in de smaak gevallen, mooi overeind gebleven zelf na de Littlemill.![]()
![]()
Hoe heb je die 6 flessen zo netjes afgeprint gekregen op papier? Bron?

Bram84 schreef:kleine hint van ome Bram( begint met een P, en eindigt met ach )