Jonadawi schreef:Eerder € 450-500
wow dat is veel geld voor een 12jaar oude whisky
voor die prijs kan je een macallen speymalt 1981 kopen (32jaar)
https://www.bestofwhisky.com/be/macalla ... phail.html
Jonadawi schreef:Eerder € 450-500
jimvs85 schreef:Kan iemand mij die gigantische prijsstijging uitleggen van de hp 18

BorisR schreef:Ik heb gisteren mijn flesje HP12 opengemaakt en ik ben zeer tevreden. Smaak van licht rokerig tot zoete tonen en zelfs een licht zuurtje. Heerlijke whisky en een aanrader voor beginners zoals ikzelf

jimvs85 schreef:
Kan iemand mij die gigantische prijsstijging uitleggen van de hp 18?
Oogadal schreef:jimvs85 schreef:
Kan iemand mij die gigantische prijsstijging uitleggen van de hp 18?
Heeft zeker heel veel te maken met de aankondiging van HP zelf dat hun output voor 2015 gehalveerd zou worden tov die van 2014 en dat hebben ze als reden aangegrepen om de prijzen fors te verhogen.
Het is ook wel logisch want zolang er mafketels zijn die voor een beduidend mindere 16 yo in een gefiguurzaagd Ikea kistje het VIER voudige willen betalen als voor de 18 yo zou ik het als distillery ook niet kunnen aanzien als mijn kwalitatief veel betere whisky voor een kwart van de prijs de poort uit zou gaan.
(Om binnenkort nog zo'n Ikea serie op de markt te droppen moet je immers wel voldoende > 16 yo hebben he....)
Dre schreef:Ho ho, die kistjes van Highland Park hoef je toch zeker niet zelf in elkaar te zetten hè?
Ik zie het al voor me... met een plastic zakje met schroefjes en plugjes en een schroevendraaier erbij en dan zo'n IKEA Jip & Janneke handleiding. Ben benieuwd hoeveel mensen die gemonteerd krijgen voor de fles leeg is 
jimvs85 schreef:Kan iemand mij die gigantische prijsstijging uitleggen van de hp 18

Whiskieke schreef:Als ik me niet vergis hebben we een HP Brand ambassadeur onder de forumledenik zou het cool vinden moesten we vanuit HP een rationale ivm de prijsstijgingen doorkrijgen.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten