Kost de helft....
Of een doosje samples bij Henri of Søren....

DiXi schreef:Ik heb zojuist de 12y fine oak geproefd en vond hem verbazingwekkend lekker!! Heerlijke kruiden met een zachte zoetheid en prettige afdronk. Zat ook een fijne subtiele 'scherpte' in.
Helaas kost de fles nu €70,-...
Lees in dit topic ook wisselende verhalen over de prijs-kwaliteitverhouding. Helemaal door de enorm gestegen prijs..
Iemand een goed alternatief die vergelijkbaar is?
Of is dit voor die prijs toch een 'meepakker'?
(Zit eigenlijk boven m'n budget....)
Oogadal schreef:Niet direct 1 op 1 te vergelijken, maar met wat je als prettig ervaart zou ik eens de Craiggelachie 13 yo proberen. Die is wat onstuimiger als de wel heel nette Macallan, maar beslist fruitig en kruidig. Geen idee of je wel eens een goede Ierse whisky hebt gehad, maar qua profiel zit ie tussen een fijne Speysider en een wat ruigere Ier in.
Kost de helft....
Of een doosje samples bij Henri of Søren....

)Oogadal schreef:Dan denk ik dat je wel vrolijk wordt van de Craiggelachie 13 yo. (maar er is HEEL veel te koop voor rond de 50 euro hé...)
DiXi schreef:Daarnaast nog een Glendronach 12 dicht... Wil deze ivm de 'mythe' rond de gesloten distilleerderij nog even dicht laten. Ik was ook op zoek naar de Revival, maar vind deze nergens meer met bottledatum 2015 onder de €60,-... Dus heb die maar losgelaten...!

McKen schreef:Iemand bekend met de Macallan Amber?
Is deze de moeite of laat ik hem links staan?
Ik ben benieuwd naar de reacties

Peter_vintage1992 schreef:Als je in de buurt van soest bent, ik sta mensen te helpen bij het whiskyschap bij de plaatstelijker slijter, en we hebben de Macallan Sienna en Amber open staan om te proeven

Peter_vintage1992 schreef:McKen schreef:Iemand bekend met de Macallan Amber?
Is deze de moeite of laat ik hem links staan?
Ik ben benieuwd naar de reacties
Als je in de buurt van soest bent, ik sta mensen te helpen bij het whiskyschap bij de plaatstelijker slijter, en we hebben de Macallan Sienna en Amber open staan om te proeven
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten