Dre schreef:Vol bewondering, verwondering en respect (én een beetje positieve jaloezie) zit ik hier naar de diverse collecties én de manier van presenteren te kijken, prachtig!
Geheel mee eens

Dre schreef:Vol bewondering, verwondering en respect (én een beetje positieve jaloezie) zit ik hier naar de diverse collecties én de manier van presenteren te kijken, prachtig!
brechtvds schreef:bij mij thuis staat alles op de kast tussen mijn samples kast en cd kasten natuurlijk een deel in het vitrine gedeelte in de kast
Whisky-ettenleur schreef:brechtvds schreef:bij mij thuis staat alles op de kast tussen mijn samples kast en cd kasten natuurlijk een deel in het vitrine gedeelte in de kast
Grote Dalmore-fan zo te zien??
brechtvds schreef:rivers collectie tentoon te stellen
Whisky-ettenleur schreef:brechtvds schreef:rivers collectie tentoon te stellen
Rivers collectie??
Vertel daar eens wat meer over.
brechtvds schreef:Whisky-ettenleur schreef:brechtvds schreef:rivers collectie tentoon te stellen
Rivers collectie??
Vertel daar eens wat meer over.
de rivers collectie zijn flessen die gebotteld zijn voor een goed doel je hebt de spey dram,tweed dram,taydram en de dee dram (maar die is bijna nergens meer te vinden )
de goeie doelen houden in het behouden van zalm rivieren in schotland (river spey,tay,tweed,dee )
4pond per fles gaat naar de goeiedoelen ongeveer 5euro
en zo zien de flessen +de plint er uit![]()
martijn-mk2 schreef:Mijn whisky stond altijd in de trapkast, maar ik vond dat ik er wat vaker naar moet kunnen kijken.
Dus vandaag een mooi kastje opgehaald en er meteen wat led verlichting in geknutseld![]()
Verlichting is op de foto's wat feller dan in het echt, maar het kan ook nog gedimt of een heel stuk feller en
zelfs in alle kleuren en disco stand![]()
Nu alleen nog wat meer opvulling
freddievtb schreef:
Onze thuisbar op 9-01-2016
langzaam komt er meer reclame op de muur en meer flessen in de bar![]()
dubbele rijen, in totaal 46 whisky's. En aangezien ik 25 jaar jubileum van mijn werk heb , zal er nog wel wat bijkomen
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten