Virtuele Whiskyreis Glenfiddich
Virtuele Whiskyreis Glenfiddich
Is iemand bij de vorige editie geweest, of gaat binnenkort naar een van de aanstaande theatersessies : http://www.virtuelewhiskyreis.nl
Ik wil met een groepje van 6 man naar de voorstelling in Amsterdam. Gevarieerd gezelschap: van nieuwelingen op whiskygebied tot mensen die ruime ervaring hebben. Is het leuk/leerzaam en is het de 22,50 waard?
Ik wil met een groepje van 6 man naar de voorstelling in Amsterdam. Gevarieerd gezelschap: van nieuwelingen op whiskygebied tot mensen die ruime ervaring hebben. Is het leuk/leerzaam en is het de 22,50 waard?
0 x
Re: Virtuele Whiskyreis
Ik weet niet of het dezelfde is maar heb begin van het jaar voorafgaand aan het WFNN een virtuele tour van Glenfiddich gehad.. duurde een uurtje en werden 3 whisky's geproefd. 12yo,15yo en de 18yo.
Tony van rooijen..enthousiaste man!
Weet niet of het nu bij jou een uurtje duurt of langer?
Mocht het langer zijn dan zou ik het wel doen, voor dat geld een gezellige whisky avond?!
Tony van rooijen..enthousiaste man!
Weet niet of het nu bij jou een uurtje duurt of langer?
Mocht het langer zijn dan zou ik het wel doen, voor dat geld een gezellige whisky avond?!

0 x
- defeatless
- Moderator

Een goed jaar geleden was deze tour ook in Wageningen.
Was echt heel leuk! We kregen 6 whisky's. 12, 15 fine oak, 15 (andere finish), 18, 21 rum en 19 bourbon van de Age of Discovery.
Het was echt een vet leuke avond met een goed verhaal en een heel mooie presentatie. Schitterende tekeningen die vlekkeloos overlopen in een film.
Absoluut een aanrader!
Was echt heel leuk! We kregen 6 whisky's. 12, 15 fine oak, 15 (andere finish), 18, 21 rum en 19 bourbon van de Age of Discovery.
Het was echt een vet leuke avond met een goed verhaal en een heel mooie presentatie. Schitterende tekeningen die vlekkeloos overlopen in een film.
Absoluut een aanrader!
0 x
Volgens mij duurt het 1,5 uur. Enthousiast door jullie commentaar, dus maar snel boeken.
Duurt tot 22:00, daarna kunnen we altijd nog naar whiskycafe L&B.
Duurt tot 22:00, daarna kunnen we altijd nog naar whiskycafe L&B.
1 x
Ik heb deze virtuele tour vorig jaar november in Amstelveen bijgewoond. Erg leuk verteld, en het maakt het extra leuk om met alles en iedereen schouder aan schouder wat whisky te proeven! Ik heb (nog) weinig verstand van whisk(e)y, dus voor mij was het een hele leuke manier om wat meer te weten te komen over hoe alles werkt en hoe dat proeven nu eigenlijk in zijn werk gaat. Als je de kans krijgt zou ik er dus zeker heen gaan!
0 x
15 januari 2016 te Kunstmin in Dordrecht.
En ik ben erbij
Komen er nog anderen van dit forum naar Dordrecht?
En ik ben erbij
Komen er nog anderen van dit forum naar Dordrecht?
0 x
-
freddievtb
- Senior

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Re: Virtuele Whiskyreis Glenfiddich
Nickolaas schreef:daytona955 schreef:yup ik ook de 22e
Venlo? Me too
yup wel zwaaien dan he als je me ziet. Wij gaan met 5 man.

1 x
Erg leuk! Zonder twijfel de 22.50 waard.
Naderhand kan je nog lekker proeven.
Misschien even van te voren contact opnemen dan kan je de ordha denk ik ook wel proeven.
Veel plezier!
Naderhand kan je nog lekker proeven.
Misschien even van te voren contact opnemen dan kan je de ordha denk ik ook wel proeven.
Veel plezier!
0 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Mooi, mijn twijfels zijn nu helemaal weggenomen.
Nu nog de vraag of ik 3 of 4 kaartjes bestel...
(M'n vader en broer werken veel (onregelmatig) in het buitenland, en werk gaat voor.)
[edit] Vier kaartjes besteld. Vrije plaatsen, dus (door)verkopen is ook nog een optie... [/edit]
Nu nog de vraag of ik 3 of 4 kaartjes bestel...
(M'n vader en broer werken veel (onregelmatig) in het buitenland, en werk gaat voor.)
[edit] Vier kaartjes besteld. Vrije plaatsen, dus (door)verkopen is ook nog een optie... [/edit]
Laatst gewijzigd door Breedút_Genietsje op 12 Jan 2016, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Nou ik vind de sample set die je krijgt al prachtig. Misschien schrale troost dat je nog een doos hebt mochten ze niet kunnen.
1 x
extra enthousiast geworden door de reacties hier heb ik voor a.s. zaterdag 16/1 in Roosendaal nog kaarten op de kop kunnen tikken. Ben benieuwd!
0 x
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”