Net aangemeld
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe
Net aangemeld
Hallo allemaal. Ik ben David, woonachtig in Delft en al een jaar of 10 whisky liefhebber.
Ooit tijdens m'n studie (20 jaar terug) begonnen met het drinken van Famous Grouse en JW red, maar pas zo'n 10 jaar geleden na eerst een aantal flessen Glenfiddich etc. te hebben geprobeerd echt in whisky geinteresseerd geraakt. Ik drink daarnaast ook graag een rummetje of zwaarder bier. Mijn voorkeur gaat uit naar rokerige/turf whiskies en whiskies met een wat breder palet aan zoete smaken. Ik ben niet altijd even enthousiast over zwaar gesherry'de expressies, hoewel bv een GD15 en A'bunadh erg lekker zijn.
Ik ben werkzaam in de technische adviesbranche en heb verder nog een grote passie voor muziek (mijn muziekcollectie is vele malen groter dan m'n whisky collectie). Heb een vrij brede smaak grofweg varierend van jazz tot de wat extremere vormen van metal.
Ik heb geen idee of ik hier veel zal posten, maar aangezien ik me de laatste dagen wat ziekjes voel en toch thuiszit dacht ik, 'kom ik meld me eens aan'.
Ooit tijdens m'n studie (20 jaar terug) begonnen met het drinken van Famous Grouse en JW red, maar pas zo'n 10 jaar geleden na eerst een aantal flessen Glenfiddich etc. te hebben geprobeerd echt in whisky geinteresseerd geraakt. Ik drink daarnaast ook graag een rummetje of zwaarder bier. Mijn voorkeur gaat uit naar rokerige/turf whiskies en whiskies met een wat breder palet aan zoete smaken. Ik ben niet altijd even enthousiast over zwaar gesherry'de expressies, hoewel bv een GD15 en A'bunadh erg lekker zijn.
Ik ben werkzaam in de technische adviesbranche en heb verder nog een grote passie voor muziek (mijn muziekcollectie is vele malen groter dan m'n whisky collectie). Heb een vrij brede smaak grofweg varierend van jazz tot de wat extremere vormen van metal.
Ik heb geen idee of ik hier veel zal posten, maar aangezien ik me de laatste dagen wat ziekjes voel en toch thuiszit dacht ik, 'kom ik meld me eens aan'.
2 x
Re: Net aangemeld
welkom, neem een dram en dan voel je je snel weer beter, of in ieder geval vrolijker 

0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe
Welkom
0 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe
Dank jullie wel.
Een drammetje voor het slapen gaan ga ik vanavond eens proberen, maar ben bang dat mijn maag de alcohol slecht gaat trekken.
Hou het dan maar op een minidrammetje met wat extra water denk ik. Had ralfy ooit niet zo'n anti koppijn-mix met whisky gemaakt, of was dat met drambuie? Kan het zo snel niet vinden.
Een drammetje voor het slapen gaan ga ik vanavond eens proberen, maar ben bang dat mijn maag de alcohol slecht gaat trekken.
Hou het dan maar op een minidrammetje met wat extra water denk ik. Had ralfy ooit niet zo'n anti koppijn-mix met whisky gemaakt, of was dat met drambuie? Kan het zo snel niet vinden.
0 x
-
- Actief lid
Welkom op het forum david ,
ik hou ook van de extreme vormen van metal
bands zoals mayhem,cannibal corpse ,darkthrone,marduk,....maar die ken jij zeker en vast ook 

0 x
Welkom en beterschap!
0 x
Mijn youtube kanaal met vanaf 2016 elke week een whiskyreview:
https://www.youtube.com/channel/UCJbOlX ... fn07AHioNA

https://www.youtube.com/channel/UCJbOlX ... fn07AHioNA

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe
Welkom David
Er zijn er wel meer met een vreemde muziek smaak hier.
zie deze link viewtopic.php?f=364&t=605

Er zijn er wel meer met een vreemde muziek smaak hier.
zie deze link viewtopic.php?f=364&t=605
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe
Welkom 

0 x
"Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy". - Frank Sinatra
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”