Wel een erg leuke hobby, waar bij mij de alcohol een ondergeschikte rol speelt. Het gaat mij om de smaken te herkennen, de geuren te ontrafelen en de verschillen te proeven.
Nu een jaar verder heb ik een kleine collectie van 13 flessen en ben ik met twee vrienden vrolijk whisky ervaringen aan het uitwisselen.
Ik ben Martijn, 34 jaar oud en naast whisky houd ik mij bezig met aikido, fitness en computerspellen. In het dagelijks leven ben ik docent aardrijkskunde en gelukkig getrouwd met mijn vrouw Wendy. Er is een kleine opkomst, welke wij als het goed is in maart mogen verwelkomen in Dordrecht.
Op YouTube heb ik een kanaal waar ik mij al bezig hield met het uploaden van videospellen en andere onzin, maar heb nu een tweede kanaal gecreëerd voor whisky. Niet als professional, maar als amateur die graag zijn ervaringen deelt en dat is dan ook meteen de reden om mij hier aan te melden, namelijk het delen van ervaringen. Mijn smaakpapillen hebben nog zoveel te leren en dat is leuk, maar dat gaat het best door uitwisseling van gedachten.
De link naar mijn YouTube kanaal staat hieronder, kijk gerust, deel gerust, maar van comments leer ik het meest en is ook het gezelligst
https://www.youtube.com/channel/UCJbOlXG0OFi7Ffn07AHioNA
Bedankt voor het lezen en hopelijk tot snel op dit forum, ik pak nu een lekker glaasje Glendronach 18 Allardice