nieuw lid
nieuw lid
Hallo ik ben Carl en woon in Barneveld.
Ik ben samen met een vriend whisky aan het maken. Ons derde beslag staat vrolijk te borrelen. Het is een beslag met op turf gedroogd mout.
Eerste 2 zijn gedestilleerd en staan te rijpen. Nog een paar maanden wachten en dan..... proeven.
We vinden het fantastisch om te doen en willen het ter zijner tijd wat groter gaan aanpakken. Weten jullie hoe wij aan spullen kunnen komen ?
Hebben jullie misschien wat te koop ? Ketel / houten vat oid ?
Groeten van Carl
Ik ben samen met een vriend whisky aan het maken. Ons derde beslag staat vrolijk te borrelen. Het is een beslag met op turf gedroogd mout.
Eerste 2 zijn gedestilleerd en staan te rijpen. Nog een paar maanden wachten en dan..... proeven.
We vinden het fantastisch om te doen en willen het ter zijner tijd wat groter gaan aanpakken. Weten jullie hoe wij aan spullen kunnen komen ?
Hebben jullie misschien wat te koop ? Ketel / houten vat oid ?
Groeten van Carl
1 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Re: nieuw lid
Welkom
, leuk initiatief, ik kan je helaas niet aan de spullen helpen maar heel veel succes
, leuk initiatief, ik kan je helaas niet aan de spullen helpen maar heel veel succes
0 x
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
0 x
Welkom! 

0 x
"Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy". - Frank Sinatra
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Welkom Carl
En succes met de stokerij
En succes met de stokerij
Laatst gewijzigd door Freddy op 01 Jan 2016, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Hi Carl,
Van harte welkom! Leuk om je eigen whisky te stoken. Wat dat betreft ben ik jaloers als inwoner van een stad en geen ruimte om zoiets te doen. Ik ben meteen benieuwd hoe je de drank laat rijpen (welk vat)? Heel veel succes er verder mee. Natuurlijk ook veel plezier hier op het forum!
Van harte welkom! Leuk om je eigen whisky te stoken. Wat dat betreft ben ik jaloers als inwoner van een stad en geen ruimte om zoiets te doen. Ik ben meteen benieuwd hoe je de drank laat rijpen (welk vat)? Heel veel succes er verder mee. Natuurlijk ook veel plezier hier op het forum!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”