Glendronach Expressies
Re: Glendronach Expressies
Ik weet dat ie gewild is, en kwam nog een linkje tegen naar de Glendronach 19yo Madeira Cask Finish. Wie het eerst komt: https://www.hetwhiskyhuis.nl/glendronac ... -cask.html
1 x
thijs100 schreef:Ik weet dat ie gewild is, en kwam nog een linkje tegen naar de Glendronach 19yo Madeira Cask Finish. Wie het eerst komt: https://www.hetwhiskyhuis.nl/glendronac ... -cask.html
Haha, dat zal niet lang duren

0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

noble schreef:http://www.domino.be/cigars/main.php?action=zoek_resultaat
and gone.
0 x
vandaag mijn eerste 2 glendronach's gekocht
glendronach 21 parliament
Glendronach 1995 Single Cask 3025

2 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

brechtvds schreef:vandaag mijn eerste 2 glendronach's gekocht![]()
Natuurlijk een regelrechte schande dat deze nu pas gekocht worden
Ik heb wel een vermoeden dat dit niet je laatse zullen zijn...

2 x
Oogadal schreef:brechtvds schreef:vandaag mijn eerste 2 glendronach's gekocht![]()
Natuurlijk een regelrechte schande dat deze nu pas gekocht worden![]()
Ik heb wel een vermoeden dat dit niet je laatse zullen zijn...
nee dit zullen idd niet de laatste zijn ben nu de 21 aan het drinken en amai wat een smaak bom heerlijk
2 x
Zojuist ook maar eens twee flessen Glendronach 21yrs parliament gekocht (zoals een goede tip mij leert: een om te drinken en een voor de collectie).
Wat een sterk verschil in prijzen online trouwens zeg, variërend van 109,95 tot 84,95 (toch 2x 25 euro verdiend met 5 mins Google
).
Iemand tips waar jullie kijken waar de beste prijs voor een bepaalde fles is? Of is het een rondje van vaste sites afstruinen alvorens te kopen?
(ik ben nieuw hier, vergeef me als ik een veelgestelde vraag stel, kwam zo gauw nergens dit onderwerp tegen)
Wat een sterk verschil in prijzen online trouwens zeg, variërend van 109,95 tot 84,95 (toch 2x 25 euro verdiend met 5 mins Google
Iemand tips waar jullie kijken waar de beste prijs voor een bepaalde fles is? Of is het een rondje van vaste sites afstruinen alvorens te kopen?
(ik ben nieuw hier, vergeef me als ik een veelgestelde vraag stel, kwam zo gauw nergens dit onderwerp tegen)
0 x
wouster schreef:Zojuist ook maar eens twee flessen Glendronach 21yrs parliament gekocht (zoals een goede tip mij leert: een om te drinken en een voor de collectie).
Wat een sterk verschil in prijzen online trouwens zeg, variërend van 109,95 tot 84,95 (toch 2x 25 euro verdiend met 5 mins Google).
https://whiskyprijzen.com

1 x
Ik heb begrepen dat een 12 jarige Original met een bottle code uit 2013 minimaal 17 jaar oud is, maar zijn er ook al flessen die gebotteld zijn uit vaten na de sluiting. Ik ben toch nieuwsgierig of er verschil te proeven is. Weet iemand iets meer?
0 x
more4malt schreef:Ik heb begrepen dat een 12 jarige Original met een bottle code uit 2013 minimaal 17 jaar oud is, maar zijn er ook al flessen die gebotteld zijn uit vaten na de sluiting. Ik ben toch nieuwsgierig of er verschil te proeven is. Weet iemand iets meer?
Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd.. Zit toch een verschilletje in van bijna 50% qua leeftijd.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”