gadeweerd schreef:JayDie schreef:.
Nu staat je Glenmorangie van eerder ineens niet bovenaan dit lijstje
![]()
Dat komt door de eis; "obv meerdere borrels"
Wist je dan nog niet, dat Piet vrij streng is/kan zijn

gadeweerd schreef:JayDie schreef:.
Nu staat je Glenmorangie van eerder ineens niet bovenaan dit lijstje
![]()
Dat komt door de eis; "obv meerdere borrels"

I_SPEY schreef:Wist je dan nog niet, dat Piet vrij streng is/kan zijn

Piet schreef:Als iemand er iets van zegt, geef "Piet van Het Whisky forum" maar de schuld. Die last zal ik voor jullie torsen
gadeweerd schreef:GJR schreef:Voor mij nog niet zo'n moeilijk keuze. Groot deel van de in de collectie aanwezige flessen zijn nog dicht. Op dit moment is de Talisker 10yo mijn favoriet.
Ik zou snel je flessen openen en een goede thuistasting houden...flessen heb je genoeg!
. Maar gezien de toevoeging van "meerdere borrels" zal het toch nog wel even duren voordat er een andere top whisky op zal staan.
macoffringa schreef:take your time GJR, the whisky did the same to mature

) naar de absoluut niet geringe Whisky-verzamelingen van sommigen hier op het forum...
(en ik word nog iedere keer verrast!)
Topvoerder schreef:Op het moment staat voor mij de Laphroaig QC duidelijk bovenaan

laddie teun schreef:Mijn top whisky?
Degene gedronken in goed gezelschap!

laddie teun schreef:is het beste whisky gezelschap niet weer een ander topic?
laddie teun schreef:...Degene gedronken in goed gezelschap!

MoreBowmore schreef:Op dit moment is de meest aparte, uitdagende, en bijzondere whisky ( vooral wat betreft smaakervaring ) voor mij de: Bowmore Limited Edition 1991 Port Matured 16yo
![]()
Zeker dit jaar nog volgt voor mij hiervan fles 3; gelukkig dichtbij te koop waar ik woon.

en ik ben dan ook zeer blij dat er na deze fles nog een volle fles in de kast staat te wachten....

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten