2016: Drendores 2016, Drenthe
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional
Re: Drendores 2016
Peter87 schreef:k! ik dacht dat ik een bunna 68 had blijkt het een 67 te zijn![]()
Ik loop er nog wel 1 tegen het lijf
Nee hoor:

0 x
Niet? 

0 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional
Laat ik nu net 1 fles uit '68 hebben
.Nu is Drenthe volgens mij wel heel ver voor me....

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional
Welnee joh. Klinkt ver, dat zit tussen de oren
Net voorbij Zwolle, is dat beter?

Net voorbij Zwolle, is dat beter?
2 x
Leuk idee, en Drenthe is voor mij uiteraard wel te doen. Alleen de '68-voorwaarde is voor velen denk ik wel lastig. Als je niet toevallig eentje hebt staan, moet je toch wel rekenen op een kleine 500,-, als je uberhaupt al eentje weet te vinden.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional
Ik ga met hulp van Bram een poll in elkaar flansen wat betreft flessen: gaat er om dat het mooie vintage flessen uit de jaren 60-70-80 zijn waar velen al wel een fles van hebben staan. Qua prijs moet er een beetje balans zijn of er moet iets bedacht worden dat mensen die een hele dure fles meenemen gecompenseerd worden. Komt in de poll. Hoop ik 

2 x
Ja het moet niet "elitair" worden maar in de whisky moet zeker wel een bepaald niveau zitten imho.
Gewoon hele goede whisky voor echte liefhebbers maar niet te pretentieus maar ook niet te laagdrempelig. Als jullie begrijpen wat ik bedoel
Gewoon hele goede whisky voor echte liefhebbers maar niet te pretentieus maar ook niet te laagdrempelig. Als jullie begrijpen wat ik bedoel

0 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Oogadal schreef:Ik ga met hulp van Bram een poll in elkaar flansen wat betreft flessen: gaat er om dat het mooie vintage flessen uit de jaren 60-70-80 zijn waar velen al wel een fles van hebben staan. Qua prijs moet er een beetje balans zijn of er moet iets bedacht worden dat mensen die een hele dure fles meenemen gecompenseerd worden. Komt in de poll. Hoop ik
viewtopic.php?f=20&t=10026

2 x
Ik hoor het wel wanneer er een low budget meeting in de buurt is
Zonder gekheid, leuk idee om een tasting te houden op een wat hogere niveau.
Uiteraard niet voor iedereen weggelegd.
Ik lees graag hoe het gegaan is inclusief een paar dolle foto's van lamme belgen op een hunnebed

Zonder gekheid, leuk idee om een tasting te houden op een wat hogere niveau.
Uiteraard niet voor iedereen weggelegd.
Ik lees graag hoe het gegaan is inclusief een paar dolle foto's van lamme belgen op een hunnebed

7 x
Peter87 schreef:Ja het moet niet "elitair" worden maar in de whisky moet zeker wel een bepaald niveau zitten imho.
Ik denk dat je met een prijs van minimaal 470 euro toch behoorlijk in het elitaire hokje valt hoor

2 x
Matthijs, whiskynerd.
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe
ja ik pas ook,
ik vind het leuk om een wat hogere tasting te houden, maar om direct een 68 vintage fles mee te nemen is al heftig. Je hoeft maar een "halve fles" mee te nemen, dit zou beteken dat je al meerder 68 of oudere flessen open hebt staan. Om zo een lekkere mee te nemen..
Dan meld je aan dan ben je zeker 500-600 euro kwijt... wat blijkt als je net die week verkouden/griep hebt zoals ik nu. Dan voel je toch genaaid
nou en elitair is het zeker je sluit 70-80% uit van het forum (active leden)
ik vind het leuk om een wat hogere tasting te houden, maar om direct een 68 vintage fles mee te nemen is al heftig. Je hoeft maar een "halve fles" mee te nemen, dit zou beteken dat je al meerder 68 of oudere flessen open hebt staan. Om zo een lekkere mee te nemen..
Dan meld je aan dan ben je zeker 500-600 euro kwijt... wat blijkt als je net die week verkouden/griep hebt zoals ik nu. Dan voel je toch genaaid

nou en elitair is het zeker je sluit 70-80% uit van het forum (active leden)
Laatst gewijzigd door daytona955 op 26 Nov 2015, 22:20, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe
Peter87 schreef:Ja het moet niet "elitair" worden maar in de whisky moet zeker wel een bepaald niveau zitten imho.
nee probeer eens uit te leggen.....

0 x
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”