Glendronach is dat helemaal wel

MBC schreef:Gaan ook hier alle 3 op het verlanglijstje

Oogadal schreef:MBC schreef:Gaan ook hier alle 3 op het verlanglijstje
Ik zou ze maar reserveren bij Dramtime dan, want beschikbaarheid is beperkt. Voor de peated ben je ws al te laat. De 19 yo Madeira is ook redelijk limited (UK £ 77) dus niet te lang wachten.
De CS B5 kan de Kerstman zelf wel meenemen

RvdB schreef:Trouwens, effe een vraag want dat viel mij op vanmiddag toen het zonnetje lekker naar binnen scheenen ik effe in de trappenkast stond. Ik heb daar twee flesjes revival staan, eentje gebotteld in 2012 en eentje in 2015. De kleur van die uit 2015 is veel lichter dan die uit 2012. Nu vroeg ik mij af in hoeverre dat in relatie kan staan tot dit verhaal: http://wordsofwhisky.com/wp-content/uploads/2014/02/Grafiek-GlenDronach.pdf. Of moet ik het antwoord 'gewoon' zoeken in de variabelen als wel/geen actiever vat, fles mogelijk in het licht gestaan, stiekem jongere whisky in de 2015 fles etc etc.?

squaadgras schreef:Krijg net een mailtje van Dramtime dat de Dronach Peated dinsdag binnen komt! En dat er iig. 1 klaar staat voor moi! Leuk!

squaadgras schreef:Krijg net een mailtje van Dramtime dat de Dronach Peated dinsdag binnen komt! En dat er iig. 1 klaar staat voor moi! Leuk!
avdboom schreef:squaadgras schreef:Krijg net een mailtje van Dramtime dat de Dronach Peated dinsdag binnen komt! En dat er iig. 1 klaar staat voor moi! Leuk!
Staat al op de site van Whiskysite, ook als sample

Nickolaas schreef:avdboom schreef:squaadgras schreef:Krijg net een mailtje van Dramtime dat de Dronach Peated dinsdag binnen komt! En dat er iig. 1 klaar staat voor moi! Leuk!
Staat al op de site van Whiskysite, ook als sample
Kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, dus zojuist ook maar besteld

Jonadawi schreef:Ik ben wel benieuwd of de oplage echt beperkt is op niet.
Ik heb een voorgevoel van niet maar we zullen zien.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten