Piet schreef:MoreBowmore schreef:...Maar gelukkig kunnen we later nog van mening veranderen!!
Je zag het al, we moeten heel streng zijn. Van mening veranderen kan niet. Daarom is je oordeel ook op basis van meerdere borrels.
Dit is
nu de
tot op heden beste voor jouw.
Pas wanneer je later een whisky drinks die nog beter is dan deze, dan wordt dat de beste tot dat tijdstip.
De vorige was en blijft jouw topper tot die tijd

Piet, dit is tot nu toe de meest intrigerende topic(onderwerp), die ik heb meegemaakt, zonder enige twijfel! En dus ook (voor velen, waarschijnlijk!)relatief moeilijk te beantwoorden. Op het moment, dat je 'n (juiste?) keuze maakt, gaat je geheugen op volle toeren werken, want dit fenomeen herinnert zich, dat je zoiets als 'ns eerder hebt gezegd

Dus, verwarring, vertwijfeling, wat moet ik? Ik moet niks, ik drink nu iets, wat ik erg lekker vind én misschien wel op dit moment hét lekkerste is, wat ik tot op heden heb geproefd! Het geheugen(het geweten!) weet het even niet meer en denkt, dat er meerdere gegadigden zijn, kortom 'n competitie, die je niet echt gewild hebt, maar er wel is.
Er gebeurt best wel 'n heleboel in de bovenkamer, Piet, en jij wilt (min fo meer) terecht 'n zeer duidelijk oordeel. Dit moment komt even niet geheel gelegen en raakt aldus redelijk tot hevig in de stress - heel erg interessant. Vooral jouw doelstelling
PS. Ik heb aan zo'n topic menigmaal gedacht en uiteindelijk besloten het niet te doen, dus "beware of the answers".
René