Oogadal schreef:Sorry, maar om Drankgigant hier door de modder te trekken omdat zij een correct beleid voeren vind ik echt niet kunnen
Sterker nog, ik vind het vrij hypocriet want als het zo zou zijn dat de accijnzen in Belgie de laagste van de EU zouden zijn dan zou je hier waarschijnlijk reclame maken over Drankgigant.
De manier waarop Drankgigant het nu doet is feitelijk de enige juiste waarbij iedereen dezelfde netto prijs betaald.
Hallo Oogadal
Respect voor je reply!
Maar ...
Drankgigant mag van mij het beleid voeren dat het wil, laat dat duidelijk zijn!
Ze mogen ook vragen wat ze willen voor hun toegegeven, leuke aanbod, ook dat is voor mij geen probleem.
Maar mag ik als klant ook kiezen voor de site/shop die mij hetzelfde product voor een betere prijs levert?
Of vind je dat niet kunnen?
Vind je het logisch dat ik meer zou betalen voor diezelfde fles???
En hoe komt het eigenlijk dat andere sites dan (voorlopig) niet extra aanrekenen voor leveringen aan Belgen, zijn zij dan onwettig bezig??? Of beslissen ze gewoon een stukje van hun (procentuele) winst te laten vallen om zich te profileren naar de Belgische markt toe? Getuigt dit van een goed doordachte strategische handelswijze om gewoon meer omzet te generen en op die manier grotere winsten te boeken? IK WEET HET NIET, ben ook geen winkelier, econoom of iets dergelijks ...
Waar ZEKER wel iets voor te zeggen valt is voor het kopen in België, bij je VERTROUWDE lokale slijter(s) ... leuke babbels, goede service en info, een lekker gratis drammetje ... daar wil ik gerust wat meer voor betalen, NO PROBLEM (en dat doe ik dan ook, VEELVULDIG EN ZONDER GEMOR OVER ACCIJNSVERHOGINGEN)! Maar voor eenzelfde fles bij een online shop???
En voor alle duidelijkheid, dat door de modder trekken van Drankgigant vind ik eigenlijk nog reuze meevallen hoor ...
Gewoon een kritische consumentennoot, mag dat?
Ik heb hier NIET gezegd dat Drankgigant geen leuk aanbod heeft, ik zeg NIET dat ze ALTIJD duurder zijn dan D12, ik zeg NIET dat ze niet op een vlotte en klantvriendelijke manier leveren, enzovoort!
Ik heb gewoon aangehaald dat ze naar mijn aanvoelen vaak (niet altijd) net iets duurder zijn dan D12 en dat ze bij mijn weten altijd verzendingskosten aanrekenen (wat D12 niet doet, als je 12 flessen bestelt).
Als ze dan bovendien nog extra taksen (12 x ??? Euro, als je 12 flessen bestelt) gaan aanrekenen voor Belgen (wat D12 voorlopig nog niet doet), worden ze wel een flink pak duurder, en waarom zou ik dan bij hen kopen?
Dat is gewoon het punt dat ik wilde maken ...
Verder ben ik het ook volledig eens met more4malt: beter wat duurder dan niet te koop. Hoe meer aanbieders hoe liever!
Cheers, D.