Ruud W schreef:Nee hoor, ik wou alleen maar even laten weten dat ik het vrij onbeschoft vond, dat je gelijk maar iemand zijn topic/vraag de grond in boort.
Ruud, je wilt het maar niet begrijpen krijg ik de indruk... Ik heb nooit de intentie gehad je topic te verwijderen, alleen om de redenen die diverse mensen je al hebben aangegeven is dit forum binnen de kortste keren één grote onoverzichtelijk brei als iedereen maar zijn eigen topic gaat lanceren zonder even de moeite te nemen te kijken of dit al onder een topic valt. En dat was hier het geval, dat heb ik aangegeven in een reply en ik heb 'm doorgestuurd naar Matti met de opmerking dat deze onder een ander topic valt. Verwijderen is nooit aan de orde geweest.
Als je van mening bent dat je maar een apart topic moet starten omdat je denkt dat je post te weinig aandacht krijgt vind ik dat niet netjes tegenover de mensen die wel de moeite nemen hun topic onder te brengen waar het hoort. En wellicht dat je taalgebruik ook iets te maken heeft met uitblijven van reacties? 'Leeg geslobbert'? Hoe bedoel je, zo uit de fles? Maar goed, dat moet je zelf weten, maar op mij komt dat niet over als een liefhebber die net een lekkere dram heeft gehad. Denk dat Henri dat ook bedoelt, samen met je uitspraak die hierboven als quote staat. Beter eerst een PB te sturen voordat je begint te schreeuwen de volgende keer, als je veel forum ervaring hebt zou je dat moeten weten.
Tenslotte; als je de vraag stelt 'fles leeg, wat nu' dan begrijpt iedereen wel dat je bedoelt open te staan voor suggesties welke fles de volgende zou moeten zijn. Niemand heeft je geadviseerd 'm in de glasbak te gooien toch?