ik snap er geen moer van.

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.
henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: ik snap er geen moer van.

Ongelezen berichtdoor henri » 10 Nov 2015, 00:09

Ruud W schreef:
henri schreef:duidelijk vinden wij jouw manier van reageren juist onbeschoft, dus zijn we het topicje maar zelf gestart...

@ Henry
Wie is wij?

zoek het topic, dan heb je je antwoord..
in korte tijd een aantal van de vaste posters hier die weten hoe we wel of niet met elkaar omgaan hier
3 x
Afbeelding

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 10 Nov 2015, 00:26

Laat het niet ontsporen, mensen. Respect voor elkaar aub, ook als je het niet met elkaar eens bent.

@Ruud: ik heb uitgelegd waarom we het op deze manier doen, en snap eerlijk gezegd je probleem niet. Ook in een groot topic kan je prima antwoord op he vraag krijgen, voor die paar posts na die van jou is het even jou topic.
2 x
Matthijs, whiskynerd.

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 10 Nov 2015, 08:48

Ruud W schreef:Nee hoor, ik wou alleen maar even laten weten dat ik het vrij onbeschoft vond, dat je gelijk maar iemand zijn topic/vraag de grond in boort.

Ruud, je wilt het maar niet begrijpen krijg ik de indruk... Ik heb nooit de intentie gehad je topic te verwijderen, alleen om de redenen die diverse mensen je al hebben aangegeven is dit forum binnen de kortste keren één grote onoverzichtelijk brei als iedereen maar zijn eigen topic gaat lanceren zonder even de moeite te nemen te kijken of dit al onder een topic valt. En dat was hier het geval, dat heb ik aangegeven in een reply en ik heb 'm doorgestuurd naar Matti met de opmerking dat deze onder een ander topic valt. Verwijderen is nooit aan de orde geweest.
Als je van mening bent dat je maar een apart topic moet starten omdat je denkt dat je post te weinig aandacht krijgt vind ik dat niet netjes tegenover de mensen die wel de moeite nemen hun topic onder te brengen waar het hoort. En wellicht dat je taalgebruik ook iets te maken heeft met uitblijven van reacties? 'Leeg geslobbert'? Hoe bedoel je, zo uit de fles? Maar goed, dat moet je zelf weten, maar op mij komt dat niet over als een liefhebber die net een lekkere dram heeft gehad. Denk dat Henri dat ook bedoelt, samen met je uitspraak die hierboven als quote staat. Beter eerst een PB te sturen voordat je begint te schreeuwen de volgende keer, als je veel forum ervaring hebt zou je dat moeten weten.
Tenslotte; als je de vraag stelt 'fles leeg, wat nu' dan begrijpt iedereen wel dat je bedoelt open te staan voor suggesties welke fles de volgende zou moeten zijn. Niemand heeft je geadviseerd 'm in de glasbak te gooien toch?
8 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

reSeth11
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor reSeth11 » 10 Nov 2015, 10:39

Ik zeg... neem de Jura Superstition... :sst .
0 x

whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor whiksy » 10 Nov 2015, 13:19

Ruud W schreef:Wat na een fles auchentoshan classic?
En dan maar hopen dat de mensen de context begrijpen.

...Ik had verwacht dat Oogadal wel een Finlaggan zou adviseren in deze context... :Tongue
2 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 10 Nov 2015, 14:08

Die gun ik niemand.... :P
3 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”