Maar echt de enige was ik niet, Tomh en Peter87 stonden ook niet op de banken. Ben benieuwd wat de niet notes instuurders er van vonden, wellicht enige terughoudendheid te zeggen dat je iets niet goed vindt...??
HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)
Soundwave, je zou het bijna denken. Of sample swap
Of die korenwijn van Tomh...
Maar echt de enige was ik niet, Tomh en Peter87 stonden ook niet op de banken. Ben benieuwd wat de niet notes instuurders er van vonden, wellicht enige terughoudendheid te zeggen dat je iets niet goed vindt...??
0 x
Ik vind hem inderdaad niet echt goed nee.
Ik moet zeggen dat ik hem echt wel snel heb geproefd maar wel tijd genoeg genomen om seieus te zijn.
Misschien vind ik hem na een tijdje nog wel slechter.
Ben er niet over te spreken
Ik moet zeggen dat ik hem echt wel snel heb geproefd maar wel tijd genoeg genomen om seieus te zijn.
Misschien vind ik hem na een tijdje nog wel slechter.
Ben er niet over te spreken
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Ik ga hem nog maar weer eens in het glas doen, is al weer even geleden...
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Matti schreef:Ik ga hem nog maar weer eens in het glas doen, is al weer even geleden...
[CENSUUR]
0 x
Da's niet meer nodig hoor, we zijn na de publicatie 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Matti schreef:Da's niet meer nodig hoor, we zijn na de publicatie
Ok...
[laatste keer 1981?]
0 x
Nee, toen we gevuld hebben. Dus een maand of twee terug 
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Ik moet zeggen, ben erg trots op deze selectie, en jullie gaan achterover vallen, sommige gaan vechten voor de laatste flessen vermoed ik
Oogadal, ik wil niet discussiëren over je perceptie, maar Thijs100 had vorig jaar ook eens zo'n moment… als je niet 100% bent en nog met een verkoudheid sukkelt, geloof me, niet scoren. Voor de rest alle respect
Oogadal, ik wil niet discussiëren over je perceptie, maar Thijs100 had vorig jaar ook eens zo'n moment… als je niet 100% bent en nog met een verkoudheid sukkelt, geloof me, niet scoren. Voor de rest alle respect
3 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Tsja, ik heb getwijfeld of ik nog ging proeven of dat ik m zou laten 'lopen' deze ronde....
Maar mijn favoriet zou het onder optimale omstandigheden niet worden, ik zat net de notes nog even door te lezen en verbaas me er over dat er veel mensen zijn die een complete toko er uit halen, maar ook mensen die er niet heel veel verder mee kwamen als ondergetekende. Zouden toch niet allemaal ook lopen snotteren..?
Maar mijn favoriet zou het onder optimale omstandigheden niet worden, ik zat net de notes nog even door te lezen en verbaas me er over dat er veel mensen zijn die een complete toko er uit halen, maar ook mensen die er niet heel veel verder mee kwamen als ondergetekende. Zouden toch niet allemaal ook lopen snotteren..?
0 x
Ik heb afgelopen week geen tijd gehad om er aan te beginnen. Het sample zit nu eindelijk in mijn glas en doet me met mijn toch wel beperkte kennis wat denken aan hp. Vleugje sherry en rook, zoet en vanille.
1 x
Oogadal schreef:Tsja, ik heb getwijfeld of ik nog ging proeven of dat ik m zou laten 'lopen' deze ronde....
Nee hoor, tuurlijk niet, tegelijk, er is een erg grote reden waarom ik voor dagfestivals geen tickets koop op voorhand. Een beetje verkouden en ik pas sowieso. Weggegooid geld anders
Enige keer dat ik tickets op voorhand had was whisky live Paris
1 x
Ik vond met name de finish jammer. Score 84 is best respectabel.
0 x
Yapi schreef:Ik moet zeggen, ben erg trots op deze selectie, en jullie gaan achterover vallen, sommige gaan vechten voor de laatste flessen vermoed ik![]()
Ik heb bewust wat extra achtergehouden van dit sample, ik ben in ieder geval reuze benieuwd wat we nu weer voor "moois" voorgeschoteld hebben gekregen.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Yapi schreef:Ik moet zeggen, ben erg trots op deze selectie, en jullie gaan achterover vallen, sommige gaan vechten voor de laatste flessen vermoed ik![]()
Hoop dat dat achterover vallen dan slaat op dat het flessen zijn van rond de €30 per stuk. Dan ga ik inderdaad vechten om de laatste te vinden haha.
2 x
Soundwave schreef:Yapi schreef:Ik moet zeggen, ben erg trots op deze selectie, en jullie gaan achterover vallen, sommige gaan vechten voor de laatste flessen vermoed ik![]()
Hoop dat dat achterover vallen dan slaat op dat het flessen zijn van rond de €30 per stuk. Dan ga ik inderdaad vechten om de laatste te vinden haha.
En, Pieter, wat denk je nu zelf?
30 euro
130 euro
230 euro
jij kiest

1 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”