HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)
Re: HWF VBT-7: Sample 5 (3 t/m 9 november)
En we zijn zojuist de 30 inzendingen gepasseerd. Iets minder dan de vorige samples, maar dat is een bekend patroon tegen het einde van de VBT. Toch wel jammer voor de afhakers, want we stoppen aan het einde altijd nog wel iets (of meerdere ietsen) leuks... 
2 x
Matthijs, whiskynerd.
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Dat valt nog een klein beetje mee, want bij die 42 zitten ook Yapi en ik, dus het absolute maximum is 40 
Meestal ligt het aantal inzendingen (doordat er altijd wel een paar ziek of niet in staat tot insturen zijn, óf geen zin hebben in insturen, dat mag ook gewoon) rond de 34-35.
Meestal ligt het aantal inzendingen (doordat er altijd wel een paar ziek of niet in staat tot insturen zijn, óf geen zin hebben in insturen, dat mag ook gewoon) rond de 34-35.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
De panelproefnotities zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
De panelproefnotities zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:En we zijn zojuist de 30 inzendingen gepasseerd. Iets minder dan de vorige samples, maar dat is een bekend patroon tegen het einde van de VBT. Toch wel jammer voor de afhakers, want we stoppen aan het einde altijd nog wel [Censuur];)
Reden: We moeten streng zijn. [sarcasme smiley]
6 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Als je mij een beetje kent weet je dat iets leuks ook iets héél vies kan zijn, maar allee, chapeau 
1 x
Matthijs, whiskynerd.
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Weer veel verschillende richtingen waarin gedacht wordt. Ik vond het een aparte (complexe?) whisky die steeds iets anders prijs gaf, tijd had 'ie wel nodig. 2e keer proeven was direct nadat 'ie het glaasje in was gegaan & dat was toch iets minder.
0 x
2 ∞ & →
Ik moet zeggen dat ik dit tot nu toe wel de beste vind. Erg smaakvol, veel in te ontdekken. Zou hier ook wel een flesje van willen hebben
. De springbank suggesties van meerdere leden vind ik wel een goeie, ik kon het er zelf niet uithalen maar ken nog niet zo heel veel springbank. Anyways, wederom zeer zeer benieuwd !
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Opvallend, wat een verschillende meningen. Van top tot bagger..... Mij kon ie niet bekoren, nu ben ik een tikkie verkouden, maar dat was ik gisteren ook al en toch smaakte de Glendronach 1993 LMDW me (weer) fantastisch.
Deze vond ik geen vlees - geen vis, vond m heel snel vervlakken op de neus en dat was ten eerste jammer en verraad ook een beetje dat bijna geen al te oude dram kan zijn. Neus vind ik aan deze dram ook veruit het beste. Ben benieuwd, zag een paar keer Springbank voorbij komen; ik zeg niet dat ik naar Amsterdam verhuis en Feijenoord supporter wordt, maar het zou me verbazen....
Deze vond ik geen vlees - geen vis, vond m heel snel vervlakken op de neus en dat was ten eerste jammer en verraad ook een beetje dat bijna geen al te oude dram kan zijn. Neus vind ik aan deze dram ook veruit het beste. Ben benieuwd, zag een paar keer Springbank voorbij komen; ik zeg niet dat ik naar Amsterdam verhuis en Feijenoord supporter wordt, maar het zou me verbazen....
Laatst gewijzigd door WhiskyDudes op 09 Nov 2015, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Oogadal schreef:Opvallend, wat een verschillende meningen. Van top tot bagger..... Mij kon ie niet bekoren, nu ben ik een tikkie verkouden, maar dat was is gisteren ook al en toch smaakte de Glendronach 1993 LMDW me (weer) fantastisch.
Volgens mij was jij de enige echt negatieve. En wel zo extreem dat ik mij serieus afvraag of je je glazen niet verkeerd hebt gewassen
0 x
Zaterdag bij een blind proeverijtje een 5 jaar oude korenwijn gekregen met ook veel zoete tonen. Zou toch wel open minded zijn geweest 
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”