Sinds kort ben ik ook actief bezig met proefnotities etc te maken van mijn whisky.
Mijn conclusie so far: Dat is niet makkelijk.
Er zijn verschillende smaken en geuren die ik niet thuis kan brengen, maar van eentje vraag ik het me al heel lang af.
Het is een geur die ik terug kan vinden in een tweetal van mijn minder kostelijke flessen: Cutty Sark en Glen Deveron.
De geur/smaak doet mij persoonlijk denken aan iets "stenig"... Het is een heel karakteristieke geur die ik ook wel ruik in sommige andere whisky's , maar extra sterk in deze twee uit mijn collectie.
Weet iemand welke ik bedoel








