Ik heb dit jaar een paar keer berichten naar Jeroen gestuurd met de vraag waar hij een bepaalde fles op ziet zitten en welke reserve prijs hij wil geven. Daar heb ik altijd netjes antwoord op gehad en hij dacht ook echt met me mee. Mede op basis daarvan besloot ik dan het wel of niet te doen.
Op het moment wil ik 2 best dure flessen verkopen en ik dacht het eens aan Jeroen te vragen.
Na 2 dagen nog geen antwoord op mijn bericht dus ik stuurde nog een tweede.
Daarop kreeg ik vrij snel antwoord van iemand anders van Catawiki.
Ik moest een kavel met foto's aanbieden en dan kon ik in opmerkingen een vraag stellen aan de veilingmeester. Dan zou hij wel een reserveprijs en zo geven. Als het kavel dus al aangeboden is. Ik heb geantwoord dat ik in het verleden vaker rechtstreeks contact met Jeroen heb gehad om deze dingen te vragen en dat ik nog helemaal niet zeker ben dat ik de flessen ging laten veilen.
Het antwoord was dat de veilingmeester veel te druk is om dat soort dingen te doen en dat ik m'n flessen eerst moest aanbieden om antwoord te krijgen.
Dat betekend dus dat ik het niet heb gedaan en ik waarschijnlijk helemaal niets meer bij ze aan ga bieden.
Ze willen 25% en dan zijn ze nog te beroerd om vooraf advies te geven.