.Arnold

.
Arnold1974 schreef:Nog geen idee wat mijn volgende aankoop wordt. Alleen ben ik in november 12,5 jaar in dienst en de financiële bonus die ik daarvoor krijg wil ik graag aan iets bijzonders uitgeven (whisky wel te verstaan!). Iemand suggesties?? P.S. bonus is niet oneindig hoog.
Arnold

Arnold1974 schreef:Heb niet echt een voorkeur, als het maar wel een schotse whisky is. Zat zelf in eerste instantie aan iets van Port Ellen te denken. Een vriend van mij vond zelf de Glenfarclas 1966 heel goed (en bijzonder). Heb zelf de glenfarclas 21 yrs en die vind ik zelf erg lekker. En wat prijs betreft moet het niet veel meer worden dan 250 euro (maar ik ben over te halen).
Arnold

Arnold1974 schreef:Heb niet echt een voorkeur, als het maar wel een schotse whisky is.

Arnold1974 schreef:Heb niet echt een voorkeur, als het maar wel een schotse whisky is. Zat zelf in eerste instantie aan iets van Port Ellen te denken. Een vriend van mij vond zelf de Glenfarclas 1966 heel goed (en bijzonder). Heb zelf de glenfarclas 21 yrs en die vind ik zelf erg lekker. En wat prijs betreft moet het niet veel meer worden dan 250 euro (maar ik ben over te halen).
Arnold

I_SPEY schreef:Arnold, ik weet 'n Port Ellen 6th release te koop voor ongeveer 275 euro!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten