HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

De zevende "blinde" forum-proeverij.

Welke score geef je dit sample?

Peiling eindigde op 26 Okt 2015, 19:10

Afbeelding - Minder dan 55
0
Geen stemmen
Afbeelding - 55-59
0
Geen stemmen
Afbeelding - 60-64
0
Geen stemmen
Afbeelding - 65-69
0
Geen stemmen
Afbeelding - 70-74
0
Geen stemmen
Afbeelding - 75-79
4
13%
Afbeelding - 80-84
8
26%
Afbeelding - 85-89
18
58%
Afbeelding - 90-94
1
3%
Afbeelding - 95-100
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 31

Zeddicus
Senior
Senior
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 Jan 2014, 20:04

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Zeddicus » 18 Okt 2015, 21:37

Nummer 2 nu aan het proeven. :bigsmile
0 x

Gebruikersavatar
Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2107
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 18:28
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Mermur » 18 Okt 2015, 21:41

Proefnotities ingestuurd. Bij dit sample was er bij mij een groot verschil tussen de eerste en de tweede keer proeven. Benieuwd welke keer proeven het meest 'waarheidsgetrouw' was.
0 x
Afbeelding

Zeddicus
Senior
Senior
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 Jan 2014, 20:04

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Zeddicus » 18 Okt 2015, 21:46

En ingestuurd :)
0 x

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1876
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 19 Okt 2015, 11:03

Argh! Die verdomde verkoudheid.
Wilde afgelopen week sample 2 en 3 proeven ivm een korte vakantie. Maar het is hardnekkig. :Help

Vandaag laatste kans, maar deze ochtend voorspelt niets goeds.
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

Ben87
Senior
Senior
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 Sep 2014, 15:03

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Ben87 » 19 Okt 2015, 12:35

Notes zijn verstuurd...
0 x
Afbeelding

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 865
Lid geworden op: 08 Apr 2015, 10:39

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor RvdB » 19 Okt 2015, 15:03

Ik ga m'n best doen om optijd te zijn vanavond. Nu nog op de luchthaven van Ibiza en net voor 8'en thuis zo te zien. Ben heul erg benieuwd.
0 x
Afbeelding

Implar
Senior
Senior
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 Nov 2012, 19:59
Locatie: Gistel

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Implar » 19 Okt 2015, 15:26

Ik ben hem nu voor de 2e keer aan het proeven. Het zal een lastige tasting note worden.
0 x

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Nino » 19 Okt 2015, 15:53

RvdB schreef:Ik ga m'n best doen om optijd te zijn vanavond. Nu nog op de luchthaven van Ibiza en net voor 8'en thuis zo te zien. Ben heul erg benieuwd.

Dan was ik liever op Ibiza gebleven :HitHead
3 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 Aug 2013, 15:50
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 19 Okt 2015, 18:19

*tasting sessie in Hengelo is gestart* :dancing
1 x
Afbeelding | Afbeelding

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 865
Lid geworden op: 08 Apr 2015, 10:39

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor RvdB » 19 Okt 2015, 19:03

Nino schreef:
RvdB schreef:Ik ga m'n best doen om optijd te zijn vanavond. Nu nog op de luchthaven van Ibiza en net voor 8'en thuis zo te zien. Ben heul erg benieuwd.

Dan was ik liever op Ibiza gebleven :HitHead


Iets met werk :-P
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 19 Okt 2015, 19:14

Overdag werk, s' avonds Ibiza stad onveilig maken..??

Je weet wat ze zeggen; it's a dirty job, but somebody's got to do it.... :P Ik zou me er wel vermaken. :Party
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Appie
Actief lid
Actief lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 Feb 2014, 11:32
Locatie: Utrecht

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Appie » 19 Okt 2015, 19:16

Vers terug uit Gran Canaria toch weinig tijd gehad maar de notes zijn weer verzonden.
Vanaf nu weer volledig van de partij :)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Matti » 19 Okt 2015, 19:32

Ik zie behoorlijk veel overeenkomst in de notities en zelfs een aantal heel specifieke gokjes, leuk! (Over de waarde van die gokjes kan ik uiteraard niets, maar dan ook helemaal niets zeggen ;) ).

Nog ongeveer een uurtje, dan komen ze online...
2 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Kay
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2419
Lid geworden op: 24 Nov 2011, 16:03
Locatie: Eys
Contact:

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Kay » 19 Okt 2015, 19:51

Hij komt me heel bekend voor... Tijd om te vergelijken is er echter helaas niet meer. Dat ga ik zo na het sluiten van de stemlokalen maar doen.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: HWF VBT-7: Sample 2 (13 t/m 19 oktober)

Ongelezen berichtdoor Matti » 19 Okt 2015, 20:10

******************************************
De panelproefnotities zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.


Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.

******************************************
2 x
Matthijs, whiskynerd.


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast