Werry
Werry
Goedendag!
Werry van leeuwen 33 uit Arnhem.
Sta al vanaf mijn 15 de achter de pannen en sinds 4 jaar eigenaar van Cafe Sugar Hill in Arnhem.
Altijd al flink aandacht geschonken aan mijn dranken assortiment maar de liefde voor whisky gaat toch een stuk verder als de rest van mijn assortiment omdat ik dit privé ook zeer interessant en vooral heel lekker vind !
En sinds enkele maanden toch langzaam wat mooie flesjes aan het verzamelen (kleine 70 stuks nu) waarvan ik er een flink aantal ook wil gaan schenken in de toekomst.
En hoop zeker op dit forum mijn collectie en kennis aan te kunnen vullen.
Werry van leeuwen 33 uit Arnhem.
Sta al vanaf mijn 15 de achter de pannen en sinds 4 jaar eigenaar van Cafe Sugar Hill in Arnhem.
Altijd al flink aandacht geschonken aan mijn dranken assortiment maar de liefde voor whisky gaat toch een stuk verder als de rest van mijn assortiment omdat ik dit privé ook zeer interessant en vooral heel lekker vind !
En sinds enkele maanden toch langzaam wat mooie flesjes aan het verzamelen (kleine 70 stuks nu) waarvan ik er een flink aantal ook wil gaan schenken in de toekomst.
En hoop zeker op dit forum mijn collectie en kennis aan te kunnen vullen.
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe
Re: Werry
Welkom! Hier zit je goed..
misschien eens een proefavondje in 't cafe organiseren - hier heb je iig. al een groot bereik 

0 x
2 ∞ & →
Welkom
0 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- defeatless
- Moderator
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe
squaadgras schreef:Welkom! Hier zit je goed..misschien eens een proefavondje in 't cafe organiseren - hier heb je iig. al een groot bereik
Ja leuk Arnhem .. kan je vanaf het station gewoon de stad in rollen
Welkom trouwens Werry
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”