https://www.bva-auctions.com/search?sea ... mskx2HtDQf
Misschien hoort dit hier niet thuis in dit stukje van het forum,dan hoor en of zie ik het wel, voor al diegenen die zich aan de regels willen houden

Breedút_Genietsje schreef:Tip op Tweedehands.nl (niet van mij)
4½ Liter Grant's - onaangebroken. Maar denk niet dat hij donker en koel gestaan heeft..
http://www.tweedehands.nl/verzamelen/ov ... 85185.html
Vraagprijs in 65,- euro
(ik sla over...)

Niels.86 schreef:Vandaag bij de Gall Gall in Rotterdam de Glendronach 15 yo voor 45,50 in de aanbieding zonder klantenkaart, lijkt me een goede prijs als ik zo eens online kijk!
Verder gaf de verkoper aan dat er vanaf volgende week weer wilde whisky weken zijn, hij wist nog niet precies wat de actie deze keer in zou houden, even in de gaten houden dus.

mardo schreef:Als het alleen de aanbiedingen zijn uit het boekje dat ik vandaag kreeg, vind ik het vies tegen vallen. Ik wilde een Bunnahabhain 18 en een Glendronach 18 gaan halen met 20% korting. En mijn gall en gall heeft ook een laphroaig 15 staan.
Maar ik zie nergens 20% korting op alles.

mardo schreef:Als het alleen de aanbiedingen zijn uit het boekje dat ik vandaag kreeg, vind ik het vies tegen vallen. Ik wilde een Bunnahabhain 18 en een Glendronach 18 gaan halen met 20% korting. En mijn gall en gall heeft ook een laphroaig 15 staan.

Joris schreef:mardo schreef:Als het alleen de aanbiedingen zijn uit het boekje dat ik vandaag kreeg, vind ik het vies tegen vallen. Ik wilde een Bunnahabhain 18 en een Glendronach 18 gaan halen met 20% korting. En mijn gall en gall heeft ook een laphroaig 15 staan.
Mijn tip: Kijk vooraf even op de website van Gall. Ondanks de whisky weken zijn veel whiskies nog duurder geprijsd dan je ze regulier op het internet kan halen. Je kan dus zeker goedkoper uit zijn, en een euro of twee doet mij ook niet veel, maar om nu 20 euro meer te betalen dan op internet vind ik een beetje teveel van het goede
mardo schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen wel even op de website kijken. Mijn klantenkaart is verlopen, dus die moet ik verlengen. Dan krijg ik 25% korting op 1 fles whisky. (Dat wordt waarschijnlijk de Bunnahabhain 18) Daarnaast ga ik wel kijken of de aanbiedingen wat zijn. Ik had gewoon 20% op alles verwacht, dan valt dit even tegen. Wat prijzen betreft valt Gall&Gall soms inderdaad reuze mee. Ik heb de Glendronach 15 van de zomer voor 37,50 meegenomen. En een Hakushu 12 voor 48 euro. Ook heeft mijn gall&gall soms heel leuke flesjes onder de toonbank staan voor schappelijke prijzen.

Cygnus schreef:mardo schreef:Als het alleen de aanbiedingen zijn uit het boekje dat ik vandaag kreeg, vind ik het vies tegen vallen. Ik wilde een Bunnahabhain 18 en een Glendronach 18 gaan halen met 20% korting. En mijn gall en gall heeft ook een laphroaig 15 staan.
Ze hadden de vorige keer ook geen 20% korting op alle whisky's. Alle whisky's zullen per whisky anders afgeprijsd zijn, maar ze zijn wel allemaal in de aanbieding. Boekje laat alleen een kleine selectie zien!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten