HWF VBT-7: Sample 1 (6 t/m 12 oktober)
Re: HWF VBT-7: Sample 1 (6 t/m 12 oktober)
Jeetje, vond het toch wel lastig hoor, proeven zonder voorbeeld! Ben heel benieuwd hoe iedereen het ervaren heeft, en of ik niet enorme onzin heb opgeschreven 

0 x
Nino schreef:21Iigt het aan mij of zijn er dit keer veel actieve deelnemers?
Nee, da's wel ongeveer op de curve. Ik verwacht n.a.v. vorige edities uiteindelijk zo'n 34-36 notes voor sample #1 (uit 40 mogelijke).
Overigens zijn de nu al binnengekomen notes interessant... Ik heb een specifiek aroma dat ik zelf heb opgeschreven nog niet expliciet genoemd zien worden, maar al wel omschreven
1 x
Matthijs, whiskynerd.
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Wel tof dat er zoveel ook tastingnotes sturen. Dan kan je tenminste goed vergelijken.
Heb die van mij vanmiddag verzonden.
Heb die van mij vanmiddag verzonden.
0 x
Matti schreef:uit 40 mogelijke
...dan kan je nog verrast komen te staan mochten alle geadresseerden reageren.
Ik hoop namelijk nog notes binnen te krijgen; sample gedeeld (gaat voor sample 1 denk ik niet meer lukken)
1 x
Ook hier de notities op de bus gedaan 

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
MBC schreef:Ook hier de notities op de bus gedaan
Je mag ze gewoon via pb versturen hoor

4 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Ook notes in een pb naar matti verstuurd, hoop ik, want hij staat nog steeds in mijn postvak uit.
0 x
Peter87 schreef:Je mag ze gewoon via pb versturen hoor
Zou dat sneller gaan denk je
? Ze staan nu in ieder geval in Matti z'n postvakje te wachten 
1 x
Melchior
Zo ook hier het huiswerk ingeleverd 
Even kijken of er nog wat koffie over is voor bij zo'n bonbon

Even kijken of er nog wat koffie over is voor bij zo'n bonbon

0 x
Ik zit helaas met een verkoudheid waardoor ik bijna niets proef en ruik. Ik heb een klein beetje uitgeschonken maar kan geen er niets in terug vinden. Dit flesje laat ik nu maar verder met rust en zal ik er later wel eens van genieten.
0 x
Ook hier te veel last van verkoudheid en griep hoop.de 2e sample weer mee te kunnen doen 

0 x
Kom maar op met dat demasqué..! Ben benieuwd of ik een btje in de richting zat of juist he-le-maal mis
:)
0 x
Hopelijk vanavond op de valreep nog even proeven. Gehaast proeven, altijd een goed idee 

0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-7”