Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?
Re: Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?
Mutant Disco TQ van Põhjala, een IPA die op Tequila vaten gerijpt schijnt te hebben. De Tequilla niet gevonden.
Isolde van Van Moll. Een zuur bier met kruisbessen. Niet zo zuur als dat klinkt, maar erg goed te drinken.
Isolde van Van Moll. Een zuur bier met kruisbessen. Niet zo zuur als dat klinkt, maar erg goed te drinken.
0 x
vandaag een licht gekoelde gulden draak gedronken, helemaal niet zo slecht op een zondagavond, ik kan het slechter treffen
0 x
-
roylubbers
- Senior

Gister wat bokbiertjes gehad (Brand, Hertog Jan en Steenbrugge, eerste was de beste) en afgesloten met een Beerskey, wow, heftig spul. Weet nog niet exact wat ik er van vind. Gelukkig heb ik nog een flesje staan
0 x
-
freddievtb
- Senior

- TurboMcKwek
- Forum goeroe

roylubbers schreef:Gister wat bokbiertjes gehad (Brand, Hertog Jan en Steenbrugge, eerste was de beste) en afgesloten met een Beerskey, wow, heftig spul. Weet nog niet exact wat ik er van vind. Gelukkig heb ik nog een flesje staan
Brand Herfstbock is mooi spul. Gister ook eentje op!

0 x
2 ∞ & →
Het is weer tijd voor de bockjes he. Ik zal eens even rond moeten snuffelen.
Ik heb er met de jaren al een paar geproefd maar kan iemand me een paar echte aanraders geven?
Ik heb er met de jaren al een paar geproefd maar kan iemand me een paar echte aanraders geven?
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Het is weer tijd voor de bockjes he. Ik zal eens even rond moeten snuffelen.
De lekkerste vind ik alle weizenbockjes en de eisbock van Schneider Weisse. Maarja, zie die Aventinus eisbock maar eens te vinden
1 x
Ik bedoel wel bieren die ik ergens kan vinden natuurlijk 
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Ik bedoel wel bieren die ik ergens kan vinden natuurlijk
Google is je vriend: https://www.bier-winkel.com/schneider-w ... p-580.html
1 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Westvleteren 12.
Blijft toch een lekker biertje hoor.
Blijft toch een lekker biertje hoor.
0 x
Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”