nieuw hier
nieuw hier
Hallo ik ben Pieter en sinds een tijdje single malt fan.
Ik was altijd al gefascineerd door Schotland maar nog niet erg bekend met de whisky.
Ik dronk meestal blends, nu nog wel trouwens, black grouse is momenteel favoriet.
Na een bezoek aan een distilleerderij en een paar proeverijen ben ik echt een whisky fanaat geworden. Ik hoop hier veel over whisky op te steken en mijn vragen hier kwijt te kunnen.
Ik was altijd al gefascineerd door Schotland maar nog niet erg bekend met de whisky.
Ik dronk meestal blends, nu nog wel trouwens, black grouse is momenteel favoriet.
Na een bezoek aan een distilleerderij en een paar proeverijen ben ik echt een whisky fanaat geworden. Ik hoop hier veel over whisky op te steken en mijn vragen hier kwijt te kunnen.
0 x
Re: nieuw hier
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- defeatless
- Moderator

Hoi Pieter,
Welkom op het forum!
In het aanbod gedeelte bieden forumleden ook samples aan, dan kun je op een relatief goedkope wijze veel verschillende soorten proeven!
Welkom op het forum!
In het aanbod gedeelte bieden forumleden ook samples aan, dan kun je op een relatief goedkope wijze veel verschillende soorten proeven!
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

[url][/url]:Proost
Bedankt voor de tip!
defeatless schreef:Hoi Pieter,
Welkom op het forum!b
Bedankt voor de tip!
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”