26 september Whisky event Eindhoven
Re: 26 september Whisky event Eindhoven
Volgens mij was pinnen mogelijk maar pin me er niet op vast (haha, het is nog vroeg). Tips, neem eerst het boekje wat je krijgt door en plan je middag een beetje. Begin niet meteen links om de hoek bij Ardbeg met zwaar geturfde whiskies want je moet nog een paar uur. Neem je tijd, eet en drink tussendoor en vooral: praat met mensen, dat vind ik echt een van de meerwaardes van zo'n evenement.
1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Vanmiddag weer een leuk whisky event in Eindhoven gehad. Helaas niemand van het Forum ontmoet, moeten we toch iets aan doen. Valt voor mij niet mee om mijn motorfiets mee naar binnen te nemen
Leuke samples geproefd en me ook nog over laten halen tot het kopen van een paar leuke whisky's. 
Leuke samples geproefd en me ook nog over laten halen tot het kopen van een paar leuke whisky's. 
0 x
Red schreef:Vrouwelijk en rood haar; ik denk dat er dan misschien nog 2 of 3 mensen overblijven![]()
waaronder ik.
En een rood jurkje? In dat geval wil ik je bedanken voor je aanwezigheid, je fleurde het zaakje aardig op
Het is inderdaad een leuk festival. Ik vond het wel behoorlijk druk en veel mensen bleven voor de stands hangen waardoor het dringen was, maar het boekje met alle whisky's was erg handig, er waren een stuk minder whisky's waarvoor moest worden bijbetaald (in vergelijking met Den Haag vorig jaar) en de bijbetaling was alleszins redelijk, soms 1, 2, een enkele keer 5 of 6 euro.
Ik hoop dat iedereen een leuk festival heeft gehad.
0 x
-Roy- schreef:En een rood jurkje? In dat geval wil ik je bedanken voor je aanwezigheid, je fleurde het zaakje aardig op![]()
Het is inderdaad een leuk festival. Ik vond het wel behoorlijk druk en veel mensen bleven voor de stands hangen waardoor het dringen was, maar het boekje met alle whisky's was erg handig, er waren een stuk minder whisky's waarvoor moest worden bijbetaald (in vergelijking met Den Haag vorig jaar) en de bijbetaling was alleszins redelijk, soms 1, 2, een enkele keer 5 of 6 euro.
Ik hoop dat iedereen een leuk festival heeft gehad.
Haha ja dat ben ik geweest! In het vervolg: spreek me aan.
2 x
"Bibo ergo sum" - I drink, therefore I am.
ha Red, het was weer een genoegen om bij te kletsen
Geen manke forumgenoten ontdekt, maar ja, niemand liep tegen het einde nog recht
Ontdekkingen van de dag voor mij:
Paul John Single casks peated en non-peated
Amrut px cask
Ledaig 2008 ultimate
Die laatste is ook mee naar huis, onklopbare prijs/kwaliteit.
En een setje cask strength van de flavour compagny mee om thuis op m'n gemak te proeven.
Geen manke forumgenoten ontdekt, maar ja, niemand liep tegen het einde nog recht
Ontdekkingen van de dag voor mij:
Paul John Single casks peated en non-peated
Amrut px cask
Ledaig 2008 ultimate
Die laatste is ook mee naar huis, onklopbare prijs/kwaliteit.
En een setje cask strength van de flavour compagny mee om thuis op m'n gemak te proeven.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Kom ik er nu toch achter dat ik wel een whiskyforum lid heb ontmoet 
0 x
Red schreef:Haha ja dat ben ik geweest! In het vervolg: spreek me aan.![]()
Ik beloof niks. Ik moet wel erg zeker zijn dat ik er niet naast zit.
Volgende keer maken we buttons, dan is er geen twijfel mogelijk (of HWF VBT shirts of zo).
Zo, nu naar Antwerpen om bier te drinken

0 x
-Roy- schreef:Red schreef:Haha ja dat ben ik geweest! In het vervolg: spreek me aan.![]()
Ik beloof niks. Ik moet wel erg zeker zijn dat ik er niet naast zit.
Volgende keer maken we buttons, dan is er geen twijfel mogelijk (of HWF VBT shirts of zo).
Zo, nu naar Antwerpen om bier te drinken
Succes.
0 x
"Bibo ergo sum" - I drink, therefore I am.
Red schreef:Haha ja dat ben ik geweest! In het vervolg: spreek me aan.Het sociale aspect vind ik fantastisch en zet me meestal op het juiste spoor van waar ik moet zijn. Heb een erg leuke middag achter de rug. Kennis gemaakt met leuke mensen en een aantal mooie whiskies.
Ik was al druk genoeg de hele tijd, naast het proeven en filmen en met al die andere mensen praten
Blij de nieuwe Glenlivet Nadurra Oloroso OL0615 te proeven, de Säntis Malt Dreifaltigkeit was erg apart maar beviel me wel. En de Glendronach 18yo Allardice was ook lekker.
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Ik ben ook terug van mijn eerste festival, was een erg leuke ervaring. Paar whisky geproefd die ik toch wel lekker vond die ik normaal niet zo snel zou proberen. Ik heb zelfs een forum lid ontmoet (waar ik het kaartje van heb overgenomen)
Er is me toch wel wel 2 flesjes blijven plakken
Maar ik ga volgend jaar weer, erg leuk.
Er is me toch wel wel 2 flesjes blijven plakken
Maar ik ga volgend jaar weer, erg leuk.
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

gerritbakker57 schreef:Vanmiddag weer een leuk whisky event in Eindhoven gehad. Helaas niemand van het Forum ontmoet, moeten we toch iets aan doen. Valt voor mij niet mee om mijn motorfiets mee naar binnen te nemenLeuke samples geproefd en me ook nog over laten halen tot het kopen van een paar leuke whisky's.
Heb hem ook niet voor de deur zien staan
0 x
Red schreef:Succes.Ik doe het je niet na!
Tja, dat het festival 's middags was, is zowel een voordeel als een nadeel. Het voordeel is dat je 's avonds inderdaad nog iets anders kunt doen en we hadden dan ook iets in Antwerpen. Het nadeel is dat als je je 's middags vol laat lopen (er liepen aardig wat mensen rond die die 15 whisky's uit het begin van het boekje letterlijk namen), je 's avonds niet veel meer kunt.
Gelukkig heb ik van whisky nooit zo veel 'last', dus na het avondeten durfde ik wel weer te rijden. En in Vlaanderen komen zonder bier te drinken, kan natuurlijk niet!
Hoeveel mensen kwamen trouwens uit de buurt gisteren? Ik zag aardig wat auto's staan (allemaal BOBs?) en niet zo veel fietsen. Zelf waren we te voet. Met een minuutje of 10 lopen, waren we thuis. Dat was natuurlijk een extra reden om te komen.
0 x
hfos schreef:Ik was al druk genoeg de hele tijd, naast het proeven en filmen en met al die andere mensen praten![]()
Had jij die enorme camera stellage bij?
0 x
-Roy- schreef:Had jij die enorme camera stellage bij?
Uhh, ik weet niet of ik het een enorme stellage zou noemen... Maar dat was ik inderdaad waarschijnlijk. Filmen gaat elk jaar een stukje makkelijker, ben nu door m'n materiaal aan het gaan en ik heb meer dan ik waarschijnlijk kwijt kan in een paar minuten.
Was zelf met de fiets, tien minuutjes fietsen bracht me thuis. Ik woon zelf 10 minuten lopen bij de Kruisstraat vandaan, daar heb ik de rest van het jaar plezier van
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

-Roy- schreef:
Hoeveel mensen kwamen trouwens uit de buurt gisteren? Ik zag aardig wat auto's staan (allemaal BOBs?) en niet zo veel fietsen. Zelf waren we te voet. Met een minuutje of 10 lopen, waren we thuis. Dat was natuurlijk een extra reden om te komen.
Ik woon er zelf 50 km ervan af, dus ik ben heen met de Trein gekomen en terug opgehaald door mijn Vriendin, Moest wel tussen de IKEA pakketten zitten

0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”