Even voorstellen: Gijs
Even voorstellen: Gijs
Goedenavond,
Mijn naam is Gijs van Ewijk, 21 jaar en ik woon in Utrecht.
Ik drink nu sinds een jaartje alcohol, maar mijn voorkeur is altijd uit gegaan naar whisky.
Mijn vader drinkt al zeer lange tijd whisky en deelt zijn kennis vaak met me.
Vaak samen een glas drinken wanneer ik langs kom, pratend over wat voor prachtigs er wordt gemaakt.
Na een half jaartje te hebben gewerkt bij de Mitra (regionale slijterij) is mijn voorkeur en kennis voor whisky's enorm gegroeid.
Ik weet het, ik hoor lekker biertjes te drinken en niet te denken aan veel te dure whisky die ik, als student, toch niet kan veroorloven.
Maar toch spaar ik liever door voor een mooie whisky dan dat ik meerdere kratten bier per maand koop!
Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar Speyside whisky's, maar ik ben nog een drinker in de leer en sta voor alles open.
Op dit moment heb ik mijn oog gefixeerd op japanse whisky's en ik begin de Islays ook meer te waarderen.
Aangenaam!
Mijn naam is Gijs van Ewijk, 21 jaar en ik woon in Utrecht.
Ik drink nu sinds een jaartje alcohol, maar mijn voorkeur is altijd uit gegaan naar whisky.
Mijn vader drinkt al zeer lange tijd whisky en deelt zijn kennis vaak met me.
Vaak samen een glas drinken wanneer ik langs kom, pratend over wat voor prachtigs er wordt gemaakt.
Na een half jaartje te hebben gewerkt bij de Mitra (regionale slijterij) is mijn voorkeur en kennis voor whisky's enorm gegroeid.
Ik weet het, ik hoor lekker biertjes te drinken en niet te denken aan veel te dure whisky die ik, als student, toch niet kan veroorloven.
Maar toch spaar ik liever door voor een mooie whisky dan dat ik meerdere kratten bier per maand koop!
Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar Speyside whisky's, maar ik ben nog een drinker in de leer en sta voor alles open.
Op dit moment heb ik mijn oog gefixeerd op japanse whisky's en ik begin de Islays ook meer te waarderen.
Aangenaam!
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: Even voorstellen: Gijs
Hey welkom. Geniet ervan! Veel moois te ontdekken, zeker in Spey!
Je pa heet niet toevallig: Erik?
Je pa heet niet toevallig: Erik?

0 x
2 ∞ & →
- squaadgras
- Forum goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

welkom, Utrecht heeft veel whiskyliefhebbers hier op het forum.. Ik woon er niet ik werk er toevallig wel.
Succes met je whiskyavontuur
Succes met je whiskyavontuur
0 x
Welkom Gijs ! 21 en al aan de Whisky ? You lucky bastard !!! Ik heb er 10 jaar langer op moeten wachten 
0 x
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Welkom Gijs,
Leuk om te horen dat je al zo jong met whisky in contact komt. Mijn zoon is inmiddels 17 jaar,
ruikt regelmatig mee aan een glas en mag heel af en toe ook even 'sippen'.....
Heel grappig om mee te krijgen is dat hij nu al echt zijn voorkeuren aangeeft in smaken en geuren.
Volgend jaar juni wordt hij 18 en hij heeft al aangegeven dan eens mee te willen naar een whiskyfestival...
Zou dat mijn corrumperende invloed zijn???
Groet,
Victor
Leuk om te horen dat je al zo jong met whisky in contact komt. Mijn zoon is inmiddels 17 jaar,
Heel grappig om mee te krijgen is dat hij nu al echt zijn voorkeuren aangeeft in smaken en geuren.
Volgend jaar juni wordt hij 18 en hij heeft al aangegeven dan eens mee te willen naar een whiskyfestival...
Groet,
Victor
1 x
Ruval schreef:Welkom Gijs,
Groet,
Victor
Corrumperend absoluut niet, alleen maar goed! Je zoon zo iets prachtigs meegeven (zo heb ik het ervaren tenminste) is toch geweldig.
Zolang alles met mate gaat, mag er volop genoten worden!
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”