jdoucet schreef:Oogadal schreef:Teeling, de 21 yo vintage reserve's zijn erg prettig!
U spuwt feiten, die batch 5 is zeer goed (en naar het schijnt toch wel ouder dan 21 jaar)
Is er nu al een batch 5 ook? In lijn met 3 & 4 ?
jdoucet schreef:Oogadal schreef:Teeling, de 21 yo vintage reserve's zijn erg prettig!
U spuwt feiten, die batch 5 is zeer goed (en naar het schijnt toch wel ouder dan 21 jaar)

Oogadal schreef:Nou, ik heb even gezocht, maar ik kan geen batch 5 vinden...
Net als jij was ik in de veronderstelling dat batch 4 de laatste is
turfsmurf schreef:Nu we het toch over Teeling's 21y hebben: hebben batches 1/3 ook een rokerig karakter of is dat iets dat typisch is voor batch 4?Oogadal schreef:Nou, ik heb even gezocht, maar ik kan geen batch 5 vinden...
Net als jij was ik in de veronderstelling dat batch 4 de laatste is
Batch 4 heb ik, die is (uit mijn hoofd) van februari van dit jaar. Geen idee of er al een nieuwe is.

Oogadal schreef:Turfsmurf; hoe is B4 tov B3 dan?
sLesage schreef:Die 26 Years Old van Teeling is ook prachtig trouwens.
Heb er nog flessen van, twee flessen met oude labels en een met een nieuw labelDirk schreef:Nou de Ierse whisky heb ik wel gevonden, bushmills 16yo three wood. Wat een superwhisky is dat zeg.Heb er nog flessen van, twee flessen met oude labels en een met een nieuw label

JacobaEd schreef:Dirk schreef:Nou de Ierse whisky heb ik wel gevonden, bushmills 16yo three wood. Wat een superwhisky is dat zeg.Heb er nog flessen van, twee flessen met oude labels en een met een nieuw label
Wat maakt hem super voor jouw ? welke smaak bevalt je aan deze whisky
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten