26 september Whisky event Eindhoven
Re: 26 september Whisky event Eindhoven
Klinkt goed, als ik dan niet moet werken, kom ik vast even kijken. Vanuit het gemoedelijke Breda (suckcity) naar het eveneens altijd relaxte Eindhoven (waar de slogan geloof ik "wij zijn de gekste" is, maar dat terzijde)

0 x
Net langs Van der Heijden geweest, mn pré-sale kaartjes omwisselen voor echte. Het is bijna uitverkocht, dus heb je nog geen kaarten en wil je gaan, sla snel je slag!
1 x
Van der Heijden meldt op facebook dat het event is uitverkocht. Aan de deur zijn dit jaar géén kaarten meer verkrijgbaar.
Tot zaterdag!
Tot zaterdag!
2 x
"Bibo ergo sum" - I drink, therefore I am.
Whoehoe, de eerste keer dat ik van dit festival weet dat we op dat moment niet in Schotland zijn (we zijn al weer een week terug). Een whisky event op loopafstand. Alleen 'jammer' dat we 's avonds nog naar Antwerpen moeten, dus ik moet me toch een beetje beheersen.
0 x
Ik krijg net door van een vriend dat hij een toegangsbewijs overheeft omdat er iemand onverwacht niet mee kan. Dus mocht er iemand nog iets hebben van 'lijkt me leuk en ik heb toch zaterdagmiddag vrij' dan kan het nog.
Update: Kaartje is niet meer beschikbaar. Tot morgen! Ik ben te herkennen aan een camera.
Update: Kaartje is niet meer beschikbaar. Tot morgen! Ik ben te herkennen aan een camera.
Laatst gewijzigd door hfos op 25 Sep 2015, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

daytona955 schreef:Yup ik ga ook ben benieuwd mijn eerste festival
Geniet ervanBenieuwd of ik forumleden tegenkom. Whiksy is nog een bekende van vorig jaar dus die herken ik vast.
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Ik hoop er wel mensen van het forum te ontmoeten... Dus mocht je me "verloren" zien lopen dan tik me maar aan
ow ik ben herkenbaar dat ik een beetje hink met mijn linkerbeen (herstellend van een zweepslag in mijn kuit) 
ow ik ben herkenbaar dat ik een beetje hink met mijn linkerbeen (herstellend van een zweepslag in mijn kuit)
0 x
Ik ben weer herkenbaar aan mn avatar
Klamp me gerust aan als je me herkent.
Heb er zin in, gezellig!
Klamp me gerust aan als je me herkent.
Heb er zin in, gezellig!
0 x
Vrouwelijk en rood haar; ik denk dat er dan misschien nog 2 of 3 mensen overblijven
waaronder ik.
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

whawha zie je iedereen rond lopen morgen met deze post open

0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Maar even een vraagje,
Net even filmpje gekeken nog iemand tips, kun je er ook whisky kopen? zoja wat is dan handiger pin/CC of contant.. andere tips zijn ook welkom
Net even filmpje gekeken nog iemand tips, kun je er ook whisky kopen? zoja wat is dan handiger pin/CC of contant.. andere tips zijn ook welkom
0 x
Je kunt er zeker whisky kopen (met korting). Veel van wat ze schenken is te koop en anders wordt het een week later geleverd bij van der Heijden (vorig jaar ging de Säntis malt zo hard dat ze snel door de verkoopvoorraad heen waren).
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of pinnen mogelijk is.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of pinnen mogelijk is.
1 x
Koop bij binnenkomst ook wat muntjes voor de luxere drams, krijg je ze niet op dan kun je ze volgend jaar gebruiken.
Pinnen was wel mogelijk dacht ik. Tegen het einde staat er een enorme rij mensen die bij één kassa moeten afrekenen.
Pinnen was wel mogelijk dacht ik. Tegen het einde staat er een enorme rij mensen die bij één kassa moeten afrekenen.
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”