Storing door/bij provider(s)
Re: Storing door/bij provider(s)
We hebben een Facebook pagina waar ik langere storingen meld. Er is ook een Twitter account, twee zelfs. Ik moet nog even kijken of ik die niet samenvoeg.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Er was vannacht en zojuist (rond 17:00) een korte storing waardoor het forum niet beschikbaar was. Ik ben samen met de host bezig uit te zoeken wat de oorzaak was.
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Vandaag al zeker 10x deze melding:
WEBSITE TIJDELIJK ONBEREIKBAAR
Even geduld alsjeblieft. De website die je probeert te bezoeken is onbereikbaar, omdat deze meer dan de toegekende capaciteit verbruikt. Mogelijk zijn er teveel bezoekers actief of is er op dit moment een technisch defect binnen de website.
Dit is zeer waarschijnlijk van tijdelijke aard. Probeer het gelieve op een later tijdstip nog eens. Bij voorbaat dank voor je begrip. Ben je de eigenaar of beheerder van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl.
WEBSITE TIJDELIJK ONBEREIKBAAR
Even geduld alsjeblieft. De website die je probeert te bezoeken is onbereikbaar, omdat deze meer dan de toegekende capaciteit verbruikt. Mogelijk zijn er teveel bezoekers actief of is er op dit moment een technisch defect binnen de website.
Dit is zeer waarschijnlijk van tijdelijke aard. Probeer het gelieve op een later tijdstip nog eens. Bij voorbaat dank voor je begrip. Ben je de eigenaar of beheerder van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl.
0 x
Jup, ik heb hem ook gehad. De server heeft het moeilijk, ik ben er mee bezig...
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Het lijkt erop dat het forum wordt aangevallen (ik wil het geen DDOS noemen, want dat niveau heeft het niet, maar we krijgen wel zo'n 20 requests per seconde te verstouwen). Ik werk aan een mogelijke oplossing.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
toch heb ik het probleem hier al sinds gisteren, al is het nu erger.
om de muisklik of heel lang wachten of zo'n pagina reageert niet melding binnen een seconde..
om de muisklik of heel lang wachten of zo'n pagina reageert niet melding binnen een seconde..
0 x
henri schreef:toch heb ik het probleem hier al sinds gisteren, al is het nu erger.
Het is ook al sinds gisteren bezig inderdaad.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Matti schreef:Het lijkt erop dat het forum wordt aangevallen (ik wil het geen DDOS noemen, want dat niveau heeft het niet, maar we krijgen wel zo'n 20 requests per seconde te verstouwen). Ik werk aan een mogelijke oplossing.
RuudW???

0 x
Matti schreef:Het lijkt erop dat het forum wordt aangevallen (ik wil het geen DDOS noemen, want dat niveau heeft het niet, maar we krijgen wel zo'n 20 requests per seconde te verstouwen). Ik werk aan een mogelijke oplossing.
Oogadal wie denk je wel niet dat je bent?!
6 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Het lijkt erop dat de host gereageerd heeft op mijn mailtje en heeft ingegrepen. Tegelijk heb ik ook zelf handmatig IP's van aanvallers lopen blocken, het zou kunnen dat het botnet daarop reageert door een ander slachtoffer te zoeken 
Hoe dan ook, het forum loopt weer als een *even afkloppen* zonnetje
Hoe dan ook, het forum loopt weer als een *even afkloppen* zonnetje
6 x
Matthijs, whiskynerd.
En nu eerst een glaasje whisky, datzelfde glaasje waar ik twee uur geleden aan wilde gaan zitten 
5 x
Matthijs, whiskynerd.
Terug naar “Test- en hulpforum”