Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit?
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit?
*** mooi hoekje Henri! Zoals Tom2 al aangeeft; in het echt sla je helemaal stijl achterover... hehe. Jaloers, met een grote J! 

1 x
2 ∞ & →
Ik zou ook nog iets willen vinden om mijn flessen te plaatsen. Ze staan nu in een dichte kast, maar had ze graag "in het zicht staan".
Momenteel nog niet echt iets gevonden naar mijn (onze goesting(Lees de madam regelt hier bijna alles qua interieur
)
Ze had een plaats gevonden in ene hoek. Was een mooie plaats maar dat is aan 2 ramen.
Niet echt ideeal lijkt me hé ?
Momenteel nog niet echt iets gevonden naar mijn (onze goesting(Lees de madam regelt hier bijna alles qua interieur
Ze had een plaats gevonden in ene hoek. Was een mooie plaats maar dat is aan 2 ramen.
0 x
Big6230 schreef:Ik zou ook nog iets willen vinden om mijn flessen te plaatsen. Ze staan nu in een dichte kast, maar had ze graag "in het zicht staan".
Momenteel nog niet echt iets gevonden naar mijn (onze goesting(Lees de madam regelt hier bijna alles qua interieur)
Ik zou er inderdaad voor zorgen dat er geen zonlicht bij kan komen.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Big6230 schreef:Ik zou ook nog iets willen vinden om mijn flessen te plaatsen. Ze staan nu in een dichte kast, maar had ze graag "in het zicht staan".
Momenteel nog niet echt iets gevonden naar mijn (onze goesting(Lees de madam regelt hier bijna alles qua interieur)
Ik zou er inderdaad voor zorgen dat er geen zonlicht bij kan komen.
Is stoem ja. Is moeilijk hier. Zou eens wat foto's moeten maken van het interieur, misschien dat jullie tips hebben.
0 x
Zolang de flessen niet in direct zonlicht staan is het altijd goed.
En hoe koeler hoe beter natuurlijk. Dus ook niet voor een verwarming zetten.
En hoe koeler hoe beter natuurlijk. Dus ook niet voor een verwarming zetten.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Zo staan ze wel het beste.
Maar als het toch allemaal flessen zijn die openstaan en die je binnen relatief korte tijd leegdrinkt, mogen ze ook wel een beetje in het licht staan hoor.
Maar als je ze jaren wil bewaren raad ik het je af.
Maar als het toch allemaal flessen zijn die openstaan en die je binnen relatief korte tijd leegdrinkt, mogen ze ook wel een beetje in het licht staan hoor.
0 x
Whiskydudes
Peter87 schreef:Zo staan ze wel het beste.
Zo staan ze idd miss. het beste. Maar ik kan ook al genieten van gewoon naar de flessen te kijken.
Jammer om ze dan in een gesloten kast te hebben staan.
1 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Rozenbankje schreef:
Voorlopig geen gebrek aan ruimte
Ik heb er nog een enkele kast naast gezet waar ik m'n open flessen nu in bewaar, hoef ik niet steeds die hele kast door te zoeken naar een bepaalde fles.

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Denk Gamma. Denk verhuisdozen. Denk Whisky-hoekje. (ze staan iig. donker
)
)
0 x
2 ∞ & →
dRozenbankje schreef:Rozenbankje schreef:
Voorlopig geen gebrek aan ruimte
Ik heb er nog een enkele kast naast gezet waar ik m'n open flessen nu in bewaar, hoef ik niet steeds die hele kast door te zoeken naar een bepaalde fles.
Dat zal wel een fraai gezicht zijn

0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Ik zal binnenkort eens een nieuwe foto plaatsen als alle nieuwe aankopen een plekje hebben gekregen.
0 x
Tom2 schreef:henri schreef:ook maar weer eens een update!
In het echt toont het toch imposanter
jij bent er geweest?
Netjes... Mss ook maar een samples bestellen en opteren voor de optie "afhalen"
9 op 10 kom ik dan weer met meer naar huis !!
1 x
Whiskyclub The Malt Mates Vosselaar
http://www.themaltmates.be
http://www.themaltmates.be
Eerste gedeelte van mijn vrouw haar kast is ingenomen. Moet nog een tactiek bedenken om verder te kunnen uitbreiden. ( lees: haar decoratie laten verdwijnen ) 

2 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”