22 september - Kilchoman NaT bij Verhaar, Bilthoven

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
marcelk
Actief lid
Actief lid

22 september - Kilchoman NaT bij Verhaar, Bilthoven

Ongelezen berichtdoor marcelk » 13 Aug 2015, 08:39

Ik kom die avond samen met een vriend voor the 10Y annovertary tour naar Bilthoven. Vorig jaar nog in mijn woonplaats geweest voor de eerste Europese tour en er nu weer zin in.
Ga ik daar nog andere forum leden tegenkomen?

En een wat andere vraag, ik heb een aantal Kilchoman bottelingen welke ik wel van de hand wil doen (verkoop of ruilen) is daar interesse is?
Het is niet mijn bedoeling om flessen welke nog ruim in de winkel staan voor de deur van een winkel te verhandelen dus daar zit gelijk een puntje van aandacht maar de flessen welke ik heb zijn voor zover ik kan zien stasn niet meet op de planken.
Het moet geen kofferbak verkoop worden maar neem anders even via pb contact op als er interesse is, dan zoek ik ondertussen ff uit wat er plaats mag maken.

Gr,
Marcel
1 x
Afbeelding

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: 22 september - Kilchoman NaT bij Verhaar, Bilthoven

Ongelezen berichtdoor Roland... » 13 Aug 2015, 09:27

marcelk schreef:Ik kom die avond samen met een vriend voor the 10Y annovertary tour naar Bilthoven. Vorig jaar nog in mijn woonplaats geweest voor de eerste Europese tour en er nu weer zin in.
Ga ik daar nog andere forum leden tegenkomen?

En een wat andere vraag, ik heb een aantal Kilchoman bottelingen welke ik wel van de hand wil doen (verkoop of ruilen) is daar interesse is?
Het is niet mijn bedoeling om flessen welke nog ruim in de winkel staan voor de deur van een winkel te verhandelen dus daar zit gelijk een puntje van aandacht maar de flessen welke ik heb zijn voor zover ik kan zien stasn niet meet op de planken.
Het moet geen kofferbak verkoop worden maar neem anders even via pb contact op als er interesse is, dan zoek ik ondertussen ff uit wat er plaats mag maken.

Gr,
Marcel

Er zal vast wel interesse zijn. Plaats de flessen op 't markt gedeelte, met prijs en/of ruil voorstellen...
1 x
Afbeelding

edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 13 Aug 2015, 11:09

Roland... schreef:Er zal vast wel interesse zijn. Plaats de flessen op 't markt gedeelte, met prijs en/of ruil voorstellen...

Matti schreef:De laatste tijd zien we steeds vaker mensen die zich aanmelden en meteen gaan handelen (vaak tegen hoge prijzen). Om dergelijk gedrag te ontmoedigen is er vanaf nu een limiet van 25 posts voor een nieuwe gebruiker een Aanbod-post mag doen. Voorlopig mogen gebruikers die nog onder de limiet zitten wel gewoon in Aanbod reageren, maar mocht hier misbruik van worden gemaakt dan zullen we de regels nog wat verder aanscherpen.

Voordat er mensen zijn die hierover vallen.... Ik wil wel garant staan voor een correcte afhandeling door Marcel.
Ben helaas [door omstandigheden] niet diegene die met hem meegaat naar de NaT. :Cry

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Roland... » 13 Aug 2015, 14:03

Marcelk is volgens mij geen nieuw lid van dit forum, wel een met weinig posts, dat dan weer wel...
0 x
Afbeelding

marcelk
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor marcelk » 13 Aug 2015, 14:41

Ik ben al enige tijd lid maar niet zo'n gepassioneerd schrijver ;)

Om dus ook discussies te voorkomen over nieuwkomers en verkopers wilde ik eens zien of er ter plaatse wat af te spreken was om ook gelijk eens te leren kennen.

Mocht dit verder niet lukken dan zal ik later ook zeker eens een verkoop/ruil post maken.

Gr,
Marcel
0 x
Afbeelding

marcelk
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor marcelk » 31 Aug 2015, 21:23

Goed, ik denk ik zal dan eindelijk eens eens een lijstje posten met welke flessen Kilchoman ik wel kwijt wil om plaats te maken kom ik er achter dat ik nog niet genoeg posts heb om op dit forum wat flessen van de hand te doen.
Ik begrijp dit maar vind het wel jammer maar ga nu niet opeens mijn gedrag aanpassen en dan maar in de wilde weg postjes plaatsen om aan de limiet te komen.
Voor geinteresseerden, neem een kijken op WB via de link onder mijn postje en voor vragen kan ook daar contact opgenomen worden.
Normaals, het lijkt me leuk om ter plaatse op de proeverij kennis te maken en mogelijk elkaar ergens mee/aan kunnen helpen.
0 x
Afbeelding

Peter_vintage1992
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Peter_vintage1992 » 02 Sep 2015, 16:24

Moet je je om deel te nemen ergens aanmelden? of kun je gewoon op die dag er naartoe gaan?
0 x
I love a scotch that's old enough to order its own scotch
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl

hfos
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor hfos » 02 Sep 2015, 20:56

Peter_vintage1992 schreef:Moet je je om deel te nemen ergens aanmelden? of kun je gewoon op die dag er naartoe gaan?

Volgens hun agenda is de avond vol (tweede item), ik heb geen idee hoe het werkt als iemand om wat voor reden niet komt opdagen, of je dan alsnog aan kunt sluiten.
Ik ge zelf de avond ervoor naar Woudenberg in Wageningen, daar kom ik zo gauw geen agenda tegen maar daar kun je het ook nog proberen. Volg anders hier de tour!
0 x
Afbeelding

marcelk
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor marcelk » 20 Sep 2015, 22:30

En, ga ik nog iemand van het forum tegenkomen deze avond?

Gr,
Marcel
0 x
Afbeelding

dollemalt
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor dollemalt » 21 Sep 2015, 15:16

Ja, mij ga je tegenkomen. Ook al bij 't etentje met 'de boys' vooraf.
0 x

dollemalt
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor dollemalt » 21 Sep 2015, 17:57

Een uurtje geleden heeft Verhaar een berichtje op FB gezet dat er 2 plekken vrijgekomen zijn. Dus wie wil, meld je snel aan...
1 x

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”