Fles gekocht maar nooit bij mij geleverd
Fles gekocht maar nooit bij mij geleverd
Hallo allemaal,
Ik heb op dit moment sirieus een hartverzakking. Ik had de Highland Park Thor gekocht van ene Philippe Matthieu uit België. Gevonden op Speurders. Hij had de fles verzonden. Maar nu zie ik op de track en trace dat de fles zogenaamd al aan is gekomen maar dat is hij niet. Het pakketje is ondertekend door ene Coutteneye. Ik ben echt in paniek. Ik studeer nog en ik heb letterlijk een maandsalaris betaald om deze fles te kopen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan ook niet zien waar de fles is afgeleverd. Jemig wat is dit een k situatie. Wat kan ik nou nog doen?
Remy
Ik heb op dit moment sirieus een hartverzakking. Ik had de Highland Park Thor gekocht van ene Philippe Matthieu uit België. Gevonden op Speurders. Hij had de fles verzonden. Maar nu zie ik op de track en trace dat de fles zogenaamd al aan is gekomen maar dat is hij niet. Het pakketje is ondertekend door ene Coutteneye. Ik ben echt in paniek. Ik studeer nog en ik heb letterlijk een maandsalaris betaald om deze fles te kopen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan ook niet zien waar de fles is afgeleverd. Jemig wat is dit een k situatie. Wat kan ik nou nog doen?
Remy
0 x
Re: Fles gekocht maar nooit bij mij gelevert
Idd de pakketdienst bellen en vragen of hij bij een buurman is afgeleverd (dat lijkt me de meest waarschijnlijke optie) en zo niet: waar dan wel. Als ze dat niet weten kan je ze vragen een onderzoek te starten.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Angatta schreef:Hallo allemaal,
Remy
Inderdaad, zoals eerder al gezegd contact opnemen met de koerierdienst...
Er zijn een aantal opties, want ik heb ook al soortgelijke situaties meegemaakt:
Of de koerier heeft zelf afgetekend en het pakket ergens bij jou verstopt/gezet.
Of hij heeft het bij een van je buren afgezet en dan is het maar hopen dat je eerlijke buren hebt...
Of het is afgeleverd op het verkeerde adres.
Of...
Kijk dus eerst ook eens goed rond bij je thuis, check even bij de buren en anders is de enige optie de koerierdienst en hun service...
Veel succes!
0 x
nigel_tufnel schreef:Angatta schreef:Hallo allemaal,
Remy
Inderdaad, zoals eerder al gezegd contact opnemen met de koerierdienst...
Er zijn een aantal opties, want ik heb ook al soortgelijke situaties meegemaakt:
Of de koerier heeft zelf afgetekend en het pakket ergens bij jou verstopt/gezet.
Of hij heeft het bij een van je buren afgezet en dan is het maar hopen dat je eerlijke buren hebt...
Of het is afgeleverd op het verkeerde adres.
Of...
Kijk dus eerst ook eens goed rond bij je thuis, check even bij de buren en anders is de enige optie de koerierdienst en hun service...
Veel succes!
Ook al meegemaakt dat een pakket al enkele dagen bij buren lag, koerierdienst had geen briefje in de bus gestoken... Dus ik wist natuurlijk van niets. Leve de eerlijke buren
0 x
Nu ga ik er wel vanuit dat je de buren ( Coutteneye) kent.
Bij mij uiteraard ook al voorgevallen dat pakket geleverd was bij de buren maar de sign off maakte dat meteen on line duidelijk
Bij mij uiteraard ook al voorgevallen dat pakket geleverd was bij de buren maar de sign off maakte dat meteen on line duidelijk
0 x
Hij is in Zoersel, België gelevert. Ik kom zelf uit Huizen, Nederland......
0 x
Dit is de reactie van de verkoper:
"waarom zou ik u naaien ,ik heb u zeker het pakket goed verstuurd en heb u de track gegeven."
Ik denk dat hij het verkeerde adres erop geschreven heeft ofzo. Jemig wat klte.
"waarom zou ik u naaien ,ik heb u zeker het pakket goed verstuurd en heb u de track gegeven."
0 x
Angatta schreef:Hij is in Zoersel, België gelevert. Ik kom zelf uit Huizen, Nederland......
Dan heeft hij inderdaad het verkeerde adres erop geschreven.
Maar dat moet hij dan toch ook aan de verzendkosten gemerkt hebben.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- avdboom
- Top bijdrager

Was het pakket verzekerd verzonden? En kon je bij de t&t ook de bestemming zien?
Wat ik wel eens doe met dergelijke dingen is zelf een pakket label online bestellen van DHL4you en het PDF naar de verkoper sturen voor verzending. Houd je alles in eigen hand en ben je zelf opdrachtgever van DHL, mocht er dan iets gebeuren ben je niet afhankelijk van de verkoper qua medewerking voor een onderzoek bij DHL. Enige is natuurlijk dat de verkoper het juiste en goed verpakt in het pakket doet dan...
Maar goed, hier heb jij nu niets aan...
Wat ik wel eens doe met dergelijke dingen is zelf een pakket label online bestellen van DHL4you en het PDF naar de verkoper sturen voor verzending. Houd je alles in eigen hand en ben je zelf opdrachtgever van DHL, mocht er dan iets gebeuren ben je niet afhankelijk van de verkoper qua medewerking voor een onderzoek bij DHL. Enige is natuurlijk dat de verkoper het juiste en goed verpakt in het pakket doet dan...
Maar goed, hier heb jij nu niets aan...
0 x
Angatta schreef:Dit is de reactie van de verkoper:
Ik zou kijken of je op de een of andere manier een telefoonnummer of e-mail bij die naam en dat adres kan krijgen, wellicht via de verkoper zelf (het zal wel een verwisseling van etiketten zijn denk/hoop ik).
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- squaadgras
- Forum goeroe

https://www.google.pt/webhp?sourceid=ch ... ye+zoersel
Eerste hit is een adres + telefoonnummer van (hoogstwaarschijnlijk) de ontvanger. Tuincentrum, traiteur, etc. Misschien een lead?
Staat bij de T&T geen afzender/adres afzender?
Eerste hit is een adres + telefoonnummer van (hoogstwaarschijnlijk) de ontvanger. Tuincentrum, traiteur, etc. Misschien een lead?
Staat bij de T&T geen afzender/adres afzender?
1 x
2 ∞ & →
De verkoper heeft nu heel netjes gereageert. Hij verteld dat hij ook een pakketje naar Coutteneye verstuurd had.
Hij denkt dat hij de verkeerde track en trace naar mij verstuurd had en dat het pakketje nog bij mij binnen moet komen, en dat het wat aan de late kant is vanwege alle stakingen in de post in Belgie en Nederland.
Ik heb nu een beter gevoel. Jemig wat een gedoe haha.
Hij denkt dat hij de verkeerde track en trace naar mij verstuurd had en dat het pakketje nog bij mij binnen moet komen, en dat het wat aan de late kant is vanwege alle stakingen in de post in Belgie en Nederland.
Ik heb nu een beter gevoel. Jemig wat een gedoe haha.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”