Macallan expressies
Re: Macallan expressies
Beide gevallen heb ik het over LPA.
De bron is een boekje uit 2014
Top 3
Glenfiddich 13 miljoen
Roseisle 12,5
ailsa bay 12
De bron is een boekje uit 2014
Top 3
Glenfiddich 13 miljoen
Roseisle 12,5
ailsa bay 12
0 x
Zag net bij een slijterij binnen in een plus supermarkt de macallan 12yo fine oak voor 45euro staan..
Kijk eens op internet en tot mijn verbazing bij d12 65euro...
Is hij de moeite waard of valt deze toch tegen ook voor 45euro?
Kijk eens op internet en tot mijn verbazing bij d12 65euro...
Is hij de moeite waard of valt deze toch tegen ook voor 45euro?

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Geen topper zo ver ik weet, maar voor 45 eetjes had ik hem waarschijnlijk wel meegenomen in dit Macallan-non-age-statement-era. 

0 x
2 ∞ & →
Hmm lastige.. nachtje over slapen 
Edit: https://www.whiskybase.com/whisky/12841 ... 2-year-old
Is deze discontinued?
Is deze discontinued?
0 x
Nino schreef:Hmm lastige.. nachtje over slapen
Is deze discontinued?
Ja. NAS NAS NAS en nog eens NAS
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Nino schreef:Hmm lastige.. nachtje over slapen
Is deze discontinued?
Ja. NAS NAS NAS en nog eens NAS
Ja echt he!! Had stiekem ook al gekeken of jij hem had
heb je hem geproefd? En zo ja smaakt het?
0 x
Ik heb hem wel maar hij staat nog dicht.
Hij trekt me nou niet direct om open te trekken.
Maar voor dat geld is het wel leuk om 1 van de laatste age statement core expressies van Macallan te drinken.
Ik heb er zover ik weet ook ongeveer zoiets voor betaald.
Hij trekt me nou niet direct om open te trekken.
Maar voor dat geld is het wel leuk om 1 van de laatste age statement core expressies van Macallan te drinken.
Ik heb er zover ik weet ook ongeveer zoiets voor betaald.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Heb ook nog niet eerder getwijfeld of nagedacht over de aanschaf van een Macallan.
Maar zoals jullie zeggen voor dat geld is hij nog wel de moeite waard om mee te nemen
Morgenvroeg dus even verse broodjes halen en een fles whisky
Maar zoals jullie zeggen voor dat geld is hij nog wel de moeite waard om mee te nemen
Morgenvroeg dus even verse broodjes halen en een fles whisky

1 x
Ik heb laatst een kleine sample van de 12yo geproefd. Het is wel een lekkere whisky, maar heel erg gelikt. Ik zou daar zeker geen €65 voor betalen.
In Spanje vond ik onlangs een fles voor €41, die kon ik dan weer niet laten staan. Leuk om over een paar jaar nog eens te proberen.
In Spanje vond ik onlangs een fles voor €41, die kon ik dan weer niet laten staan. Leuk om over een paar jaar nog eens te proberen.
1 x
Krijg je geen spijt van, goede whisky misschien wat aan de prijs maar dat komt meer doordat ze niet meer terug komen..
1 x
Wat vinden jullie van de hele nieuwe Macallan NAS lijn? Ik vind ze allemaal tegenvallen behalve de Ruby. Al is die prijs wel gortig.
0 x
'Red Bull may give you wings, but Whisky will give you balls'
Ik heb laatst een nosing & tasting georganiseerd voor een sigarenclub. Het was een gemêleerd gezelschap; sommige waren echte whiskydrinkers, andere hadden totaal geen ervaring. De Macallan Sienna hadden stond ook in de line-up en deze werd door bijna iedereen zeer gewaardeerd.
Bij Macallan hebben ze het ontwikkelen van een breed gewaardeerde whisky tot een kunst verheven.
Persoonlijk heb ik niet zoveel met Macallan, maar het is het knap hoe ze het doen.
Bij Macallan hebben ze het ontwikkelen van een breed gewaardeerde whisky tot een kunst verheven.
Persoonlijk heb ik niet zoveel met Macallan, maar het is het knap hoe ze het doen.
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Nick86 schreef:Wat vinden jullie van de hele nieuwe Macallan NAS lijn? Ik vind ze allemaal tegenvallen behalve de Ruby. Al is die prijs wel gortig.
Ik heb ze een tijdje terug achter elkaar gedronken op een proeverij.
Eigenlijk zoals je zelf al zeg vond ik ze ook tegenvallen, de Ruby goed maar inderdaad veel te duur.
Ik zou er ook geen één kopen.
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Heeft iemand hier ervaring met de wat recentere Speymalt van Gordon&Macphail?
Vroeger wel eens een flesje van gehad, was wel lekker maar niet heel bijzonder, maar gezien de huidige OB prijs-kwaliteit ben ik toch naar alternatieven aan het kijken.
Vroeger wel eens een flesje van gehad, was wel lekker maar niet heel bijzonder, maar gezien de huidige OB prijs-kwaliteit ben ik toch naar alternatieven aan het kijken.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”