Kilkerran WIP VII Sherry
Mooi spul
Matti schreef:Kilkerran WIP V Bourbon
Kilkerran WIP VII Sherry
Mooi spul
Matti schreef:De WIP VII Bourbon heb ik nog niet open. De WIP VII Sherry is erg mooi vind ik, minder sherry en voornamelijk europees eiken in de smaak zorgt voor een boeiend profiel.

ElwinB schreef:Vanmiddag bij m'n vader een drietal whisky's geproefd:
Blair Athol 12 'Flora & Fauna'
Verrassend lekkere whisky! Mooie zoete, fruitige neus. Smaak is ook zoet, fruitig, kruidig. Mooie volle smaak. Smaakte beter dan ik had verwacht!
Fettercairn Fior
Beetje een vreemde whisky, maar wel lekker. Aparte neus in ieder geval: naast leer en een oude boekenkast rook ik ook koffie, pure chocolade en zoete tonen. Apart.
Smaak leek niet op de neus, vond ik. Flinke sherry-tonen, wat kruidig, rozijntjes, kersen. Een dik mondgevoel. En daarna een rokerige afdronk.
Zeer zeker geen slechte whisky, maar wel een beetje een vreemde.
Talisker Distillers Edition 2014
Ja, dit is echt helemaal mijn straatje. Héérlijk! Rook, zout, salmiak/drop. Fruitige tonen. Lekkerrrr.
De smaak was kruidig, met rook, weer die salmiak, heel gebalanceerd. Typische Talisker, echt heel lekker. Zeer lange afdronk. Hier wil ik ook een flesje van

Rozenbankje schreef:Glenfarclas 105

RvdB schreef:Rozenbankje schreef:Glenfarclas 105
Hoe vond je hem?
Ik vond hem in het begin wel boeiend, maar hoe langer in de fles hoe scherper ie wordt lijkt wel. Begint me steeds meer tegen te staan.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Lakerfield en 19 gasten