Dit is een proeverij via het forum waarbij je 6 samples krijgt toegestuurd, die dan in de loop van 6 weken worden beproefd, geroken, beoordeeld, beschreven, geraden (of niet), bediscussieerd, verguisd en/of opgehemeld. Al met al een erg plezante bezigheid. Iedereen is welkom, van absolute beginner tot doorgewinterde kenner. We zien graag dat iedere deelnemer per sample een smaaknotitie instuurt (zo simpel of uitgebreid als je zelf wilt), maar als je dat niet ziet zitten hoeft het niet.
Omdat we in de vakantieperiode zitten en we iedereen zoveel mogelijk kans willen geven om dit aankondigingsonderwerp te zien en mee te kunnen doen zullen we het aanmeldonderwerp over 2 weken, dat wil zeggen op woensdag 22 juli, om 20:00 openzetten. Deelname gaat op volgorde van aanmelding en is pas definitief als het verschuldigde bedrag (dat is gelijk gebleven op €43) binnen 7 dagen na aanmelding wordt voldaan. Een forumlid mag maximaal 1 ander lid inschrijven, mits die persoon wel gewoon zelf binnen 7 dagen na aanmelding de betaling doet.
Meer details: viewtopic.php?f=712&t=8740

( en ook al is het grappenderwijs, eigenlijk meen ik het wel, lees het nu als 1 van de eerste maar loop kans het mis te lopen doordat ik me nu nog niet kan inschrijven, als ik 22/23 juli even wat anders aan mijn hoofd heb 
... Fcuk. Ik wil eigenlijk best wel eens deelnemen. Ff nadenken.