Zoektocht naar volgende whisky
-
inlovewithwhisky
- Nieuwkomer

Zoektocht naar volgende whisky
Hoi,
Ik ben nieuw op het forum, ben klaas en student en ben op zoek naar de volgende whisky.
Ik heb aldephi blend, glenmorangie, glengoyne, glen grant, Glenlivet Founders Reserve, Balvenie en nog wel een paar andere die mij iets minder smaakte. Wat zou een iets uitdagendere whisky zijn maar die nog wel binnen de smaaklijnen van de bovenstaande whisky's zijn?
Ik ben nieuw op het forum, ben klaas en student en ben op zoek naar de volgende whisky.
Ik heb aldephi blend, glenmorangie, glengoyne, glen grant, Glenlivet Founders Reserve, Balvenie en nog wel een paar andere die mij iets minder smaakte. Wat zou een iets uitdagendere whisky zijn maar die nog wel binnen de smaaklijnen van de bovenstaande whisky's zijn?
0 x
Re: Zoektocht naar volgende whisky
Welkom
Ik zou richting de HP (12,18) gaan om te kijken hoe dat beetje rook je bevalt. En van daar via talisker 10 naar de ilays.
Of anders de sherrykant op met de glendronach 15 revival.
Ik zou richting de HP (12,18) gaan om te kijken hoe dat beetje rook je bevalt. En van daar via talisker 10 naar de ilays.
Of anders de sherrykant op met de glendronach 15 revival.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
inlovewithwhisky schreef:Hoi,
Klaas, veel zal ook afhangen van je budget.
Als je hier eens een richtprijs geeft wat je aan een fles wil spenderen, denk ik dat het iets makkelijker tips geven is.
0 x
-
inlovewithwhisky
- Nieuwkomer

Mijn budget ligt op max 50 voor een fles, of hoger als het echt hele speciale whisky is
0 x
http://drankmonsters.nl
Hier kan je een hele resem 10cl samples kopen en proberen. Dit tegen redelijke prijzen.
Heel wat leden van het forum bieden ook samples aan, wat een ideale manier is om veel te proberen.
Dus in plaats dat je probeert nog net die ene fles te scoren, koop eens voor 50€ samples en ontdek waar je smaken liggen. Staat iets je aan kan je nog altijd de fles kopen
Hier kan je een hele resem 10cl samples kopen en proberen. Dit tegen redelijke prijzen.
Heel wat leden van het forum bieden ook samples aan, wat een ideale manier is om veel te proberen.
Dus in plaats dat je probeert nog net die ene fles te scoren, koop eens voor 50€ samples en ontdek waar je smaken liggen. Staat iets je aan kan je nog altijd de fles kopen
Laatst gewijzigd door Tom2 op 05 Jun 2015, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Welkom, 50 euro is een prima prijs voor whiskyfles, zat te krijgen in die prijs 

0 x
-
inlovewithwhisky
- Nieuwkomer

Ik ga een set samples bestellen, ga denk ik ong 10 samples bestellen met beetje verschillende smaken om op ontdekking uit te gaan
.
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”