Elke keer denk , we heb het dieptepunt nu wel bereikt, maar nee hoor...
Hoe krijg je dit als winkel nu verantwoord aan de klant?
Er zijn winkels waar je hem gewoon tegen +/- 100 euro kan krijgen en dan dit

Peter_vintage1992 schreef:Kan iemand mij trouwens vertellen waarom deze Ardbeg Perpetuum 2 verschillende etiketten heeft?
De een is een Distillery Release, op de ander staat dat niet.. Zo ver was ik nog wel gekomen, maar wat is het verschil tussen de 2? is dat alleen in Prijs? of ook in smaak?
en het belangrijkste:
Kan het zijn dat de ene versie sneller stijgt in prijs dan de ander?

Peter_vintage1992 schreef:Kan iemand mij trouwens vertellen waarom deze Ardbeg Perpetuum 2 verschillende etiketten heeft?
De een is een Distillery Release, op de ander staat dat niet.. Zo ver was ik nog wel gekomen, maar wat is het verschil tussen de 2? is dat alleen in Prijs? of ook in smaak?
en het belangrijkste:
Kan het zijn dat de ene versie sneller stijgt in prijs dan de ander?
Oogadal schreef:Wat dachte je hier van:
http://www.drankenwereld.be/pd/1394/nl- ... line-kopen
Drankenwereld.be jullie staan voortaan 4 ever op mijn Blacklist. Schooiers!

Whiskieke schreef:Er zijn winkels waar je hem gewoon tegen +/- 100 euro kan krijgen en dan dit

Oogadal schreef:
Ten derde, de flessen zijn inmiddels bij Van Zuilen uitverkocht.
Oogadal schreef:Tsja, het betreft de Comittee Release, die enkel op Islay te krijgen is. Een mooie manier om een fles van vrijwel hetzelfde de markt in te drukken voor een absurde prijs. Inmiddels van http://www.drankenwereld.be een reactie gekregen op mijn niet heel erg vleiende mail, welke ik jullie niet wil onthouden:
" Beste
Ten eerste, de fles die wij verkopen is een committee release, enkel te koop op Islay. Denk niet dat u het verschil kent...
Ten tweede accijnzen zijn een pak lager in Nederland en het gaat dus ook om een andere fles.
Ten derde, de flessen zijn inmiddels bij Van Zuilen uitverkocht.
Gelieve uw commentaar in de toekomst voor uzelf te houden.
Mvg
Boris Wassenaar
Drankenwereld"

(of is dat ook verplicht om een fles te mogen kopen?)
Oogadal schreef:Gênant hoor, op de foto staan met een doosje Ardbeg...(of is dat ook verplicht om een fles te mogen kopen?)
Alsof ze net de Postcode Kanjer hebben gewonnen.
In de rest van de doos zit de koppelverkoop?
Oogadal schreef:Gênant hoor, op de foto staan met een doosje Ardbeg...(of is dat ook verplicht om een fles te mogen kopen?)
hfos schreef:Whiskieke schreef:Er zijn winkels waar je hem gewoon tegen +/- 100 euro kan krijgen en dan dit
In Eindhoven ging het hard vanochtend!
(Niet echt hoor, deze heren hadden één fles p.p. en de dozen zijn gevuld met iets anders...)

hfos schreef:Oogadal schreef:Gênant hoor, op de foto staan met een doosje Ardbeg...(of is dat ook verplicht om een fles te mogen kopen?)
Echt? Ik vond het wel grappig zo. En zoals er inderdaad onder staat is het meer een foto voor de 'leuk' dan wat anders. En nee, ik geloof dat er bier of zo in zit. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik je opmerking over koppelverkoop hier niet zo gepast vind, dat soort dingen gebeurt hier niet. Maar van wat ik zo uit je recente opmerkingen uitmaak zit deze release (en alles wat eromheen gebeurt) je nogal hoog, dus ik snap het wel.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten