Whisky King (whiskyking.be)
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Mortlach 1999 WM
Ik heb zonet Frederick, de eigenaar van de webshop, aan de lijn gehad. Hij vertelde mij dat de fles vrijdag al verstuurd werd en dat ik die heel binnenkort mag verwachten. Indien het alsnog de verkeerde fles zou zijn mag ik deze terug sturen en krijg ik mijn geld integraal terug. Nu, gisterenavond, toen ik nog aan het rondsnuffelen was op het internet, kon ik nog veel meer info omtrent de eigenaar en co vinden. Ze steken zich alleszins niet weg. De eigenaar en de sales verantwoordelijke zitten allebei op LinkedIn, Facebook en twitter. Ik kreeg het persoonlijke gsm nummer van de eigenaar en ik moest hem bellen vanaf het moment dat ik mijn fles ontvangen heb. Mijn vertrouwen in heel die zaak is weer toegenomen. Hij gaf zelfs toe dat er bij 3 flessen een verkeerde foto stond en dat dit zo snel mogelijk opgelost zou worden. Alleen staat er nog steeds een verkeerde foto van die Glenlossie 1975 op de site.
Het enige dat ik heel jammer vind is de manke communicatie die hier aan vooraf ging.
Het enige dat ik heel jammer vind is de manke communicatie die hier aan vooraf ging.
5 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Ik heb zonet Frederick, de eigenaar van de webshop, aan de lijn gehad. Hij vertelde mij dat de fles vrijdag al verstuurd werd en dat ik die heel binnenkort mag verwachten. Indien het alsnog de verkeerde fles zou zijn mag ik deze terug sturen en krijg ik mijn geld integraal terug. Nu, gisterenavond, toen ik nog aan het rondsnuffelen was op het internet, kon ik nog veel meer info omtrent de eigenaar en co vinden. Ze steken zich alleszins niet weg. De eigenaar en de sales verantwoordelijke zitten allebei op LinkedIn, Facebook en twitter. Ik kreeg het persoonlijke gsm nummer van de eigenaar en ik moest hem bellen vanaf het moment dat ik mijn fles ontvangen heb. Mijn vertrouwen in heel die zaak is weer toegenomen. Hij gaf zelfs toe dat er bij 3 flessen een verkeerde foto stond en dat dit zo snel mogelijk opgelost zou worden. Alleen staat er nog steeds een verkeerde foto van die Glenlossie 1975 op de site.
Mijn gevoel zegt mij, dat het toch goed gaat komen, Johan! Er is nu natuurlijk behoorlijk wat aandacht besteed aan dit "geval", dus dan mag je verwachten dat het goed afgehandeld wordt. Ik leef met je mee, vriend!!
2 x
- Malt_Madness
- Actief lid

Ik ga straks ook zeker nog bellen voor mijn bestelling. Alvast bedankt voor al het reeds gebeurde speurwerk Johan! 

1 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

I_SPEY schreef:Mijn gevoel zegt mij, dat het toch goed gaat komen, Johan! Er is nu natuurlijk behoorlijk wat aandacht besteed aan dit "geval", dus dan mag je verwachten dat het goed afgehandeld wordt. Ik leef met je mee, vriend!!
Awel, toen ik hem vertelde dat er nog een aantal mensen hun bestelling 'on hold' hadden gezet omdat ze eerst wilden zien hoe deze zaak zou opgelost worden, wist hij toch direct dat er een discussie bezig was op dit forum. Dus ja, het zal wel een duwtje in de rug gegeven hebben. Lang leve het internet.
2 x
Re: Whisky King (whiskyking.be)
Zo, even de hele zut verplaatst naar een eigen onderwerp 
1 x
Matthijs, whiskynerd.
johan brugge schreef:Mijn vertrouwen in heel die zaak is weer toegenomen.
Dank voor je inspanningen, Johan. Hiermee is ook mijn vertrouwen dat ik later deze week een fles Mortlach 1999 WM ga ontvangen weer toegenomen.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Laten we nog niet direct euforisch doen en eerst de levering van onze flessen afwachten.
2 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

johan brugge schreef:Laten we nog niet direct euforisch doen en eerst de levering van onze flessen afwachten.
Fingers crossed!
En daarna hopen dat ze het niet alleen doen bij deze bestelling.
Want als jullie de flessen ontvangen zullen er wellicht nog meer personen een bestelling gaan plaatsen en als dat er veel zijn dan hebben ze jackpot!
Maar ik hoop dat het inderdaad allemaal gaat om een misverstand en beginnersfouten.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik zou toch verwachten dat iemand met zoveel ervaring in de IT en management wereld zulk geen domme fouten maakt met zulke slechte communicatie en ongelukkige uitspraken er bovenop. Weet je dat hij mij vertelde dat er enkel iemand de telefoon zal beantwoorden tijdens de weekdagen en niet in het weekend? Ik ken geen enkele webshop verantwoordelijke die zijn telefoon op bv zaterdag niet opneemt als het om een klant gaat.
Dat is inderdaad wel te hopen, zeg. Stel je voor! Nu, iedereen is hier mondig genoeg om dit onmiddellijk publiekelijk te verkondigen dus lang zal deze praktijk dan wel niet duren.
nigel_tufnel schreef:Fingers crossed!En daarna hopen dat ze het niet alleen doen bij deze bestelling.Want als jullie de flessen ontvangen zullen er wellicht nog meer personen een bestelling gaan plaatsen en als dat er veel zijn dan hebben ze jackpot!Maar ik hoop dat het inderdaad allemaal gaat om een misverstand en beginnersfouten.
Dat is inderdaad wel te hopen, zeg. Stel je voor! Nu, iedereen is hier mondig genoeg om dit onmiddellijk publiekelijk te verkondigen dus lang zal deze praktijk dan wel niet duren.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Hij leest in ieder geval mee op dit forum, want ineens zijn z'n accounts op linkedin ed niet meer toegankelijk zonder dat je ingelogd bent. Malt_Madness, ik hoop dat je hem nog te spreken krijgt!
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

johan brugge schreef:Hij leest in ieder geval mee op dit forum, want ineens zijn z'n accounts op linkedin ed niet meer toegankelijk zonder dat je ingelogd bent. Malt_Madness, ik hoop dat je hem nog te spreken krijgt!
De betrouwbaarheid stijgt met de minuut!
0 x
Ik zou nu ook compleet apatisch kunnen reageren zoals sommigen bij mij deden wanneer ik een gelijkaardig dispuut voerde op dit forum, maar daar verlaag ik me niet toe.
Let op hoe er nog geen algemene voorwaarden op de website aanwezig zijn, dus op het moment waarop je je bestelling plaatste, waren deze nog niet beschikbaar. Dit kan heel handig zijn in het jammerlijke geval dat ze zouden beginnen moeilijk doen over terugbetaling, verzenden verkeerde fles, ...
Concreet betekent dit dat ze steeds zullen moeten terugbetalen wanneer u niet tevreden bent, verkeerde fles gehad hebt en dat zij de verzendkosten voor eigen rekening zouden moeten nemen. Dat is toch al een geruststelling.
Daarna kan je nog naar de politie en economische inspectie, maar uit ervaring weet ik dat dit héél lang kan duren
Let op hoe er nog geen algemene voorwaarden op de website aanwezig zijn, dus op het moment waarop je je bestelling plaatste, waren deze nog niet beschikbaar. Dit kan heel handig zijn in het jammerlijke geval dat ze zouden beginnen moeilijk doen over terugbetaling, verzenden verkeerde fles, ...
Concreet betekent dit dat ze steeds zullen moeten terugbetalen wanneer u niet tevreden bent, verkeerde fles gehad hebt en dat zij de verzendkosten voor eigen rekening zouden moeten nemen. Dat is toch al een geruststelling.
Daarna kan je nog naar de politie en economische inspectie, maar uit ervaring weet ik dat dit héél lang kan duren
1 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik heb nog maar eens gebeld naar het 'hotline' nummer op de site, maar ik kreeg weer een voicemail. Ik belde omdat ik een track and trace code wil ontvangen zodat ik kan volgen waar mijn fles zich juist bevindt. Ik ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen en of ze mij een nummer kunnen/willen geven. Ik weet nu al zeker dat dit de laatste keer is dat ik bij hen nog iets bestel. Wat een gedoe zeg!
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

All quiet on the western front?
Heeft er ondertussen al iemand iets ontvangen?
Heeft er ondertussen al iemand iets ontvangen?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Nope, ik vrees dat dit een slag in het water wordt. Hoewel, ik heb het achterste van mijn tong nog niet laten zien.
0 x